Dar vasarį O.Zipse'as suabejojo „Tesla“ galimybėmis ilgai išlaikyti elektromobilių rinkos lyderio karūną. O.Zipse'as mano, kad auganti konkurencija galiausiai išryškins naujas idėjas ir naujus modelius, kurie tikriausiai nenešios „Tesla“ logotipo. Galbūt tos prognozės kada nors išsipildys, tačiau kol kas „Tesla Model 3“ yra perkamiausias automobilis Europoje.
Dabar BMW vadovas nusprendė pasijuokti iš „Tesla“ kokybės problemų. Jų „Tesla“ niekaip nenusikrato. Nelygūs tarpai tarp skirtingų kėbulo dalių jau seniai tapo anekdotu, o skundų dėl dažų sluoksnio broko, prastos salono apdailos ar prasto medžiagų pasirinkimo jau nesuskaičiuosi.
„Tesla“ nėra premium segmento dalis. Jie labai greitai auga dėl to, kad vis karpo kainą. Mes skiriamės savo kokybės ir patikimumo standartais. Mūsų pirkėjų pasitenkinimo tikslai yra kitokie“, kandžiojosi O.Zipse'as.
Tiesa, sunku pasakyti, ką O.Zipse'as turėjo omenyje sakydamas, kad „Tesla“ mažina kainas. Iš tikrųjų, „Tesla“ kainas didina, nes gali tai daryti – amerikiečių elektromobilių gamintojo modeliai yra tokie geidžiami, kad žmonės yra pasiruošę už juos mokėti daugiau.
Ir pirkėjų pasitenkinimas yra įdomus dalykas. Taip, „Tesla“ visada turi kokybės problemų. Ir medžiagų pasirinkimas salone dažnai atrodo abejotinas ir mažų mažiausiai prasilenkiantis su minėto premium segmento standartu. Tačiau „Consumer Reports“ tyrimai rodo, kad „Tesla“ pagal pirkėjų pasitenkinimą tik 1 tašku nusileidžia BMW ir „Lexus“.
Tačiau galbūt tokie žodžiai yra į gerą. Atvira konkurencija automobilių pasaulyje dažnai padovanoja įdomesnių modelių ir geresnių naujienų vairuotojams.