Remiantis Miunchene esančiais šaltiniais, BMW nori palaukti, kol pasirodys naujasis 3–čios serijos modelis, taip pat hibridas X3. Taip yra todėl, kad su juo rinkoje pasirodys naujas variklis ir bus naudojami abu modeliai. Naujojo BMW 330e dabartinė versija bus patobulinta. Jis vis dar naudos 2 litrų 4 cilindrų benzininį variklį ir elektrinį variklį, tačiau turės daugiau galios bei pritrauks daugiau palaikančių ekologiją ir draugiškų gamtai klientų.
Tokia pati varomoji jėga bus naudojama būsimame „BMW X3 xDrive30e“, kuris rinkoje pasirodys kitais metais. Šis automobilis turės maždaug 275 AG ir mažiausiai 400 Nm sukimo momentą, kas iš tikrųjų turėtų žymiai pagerinti dabartinę padėtį. Taip yra todėl, kad grynosios elektros energijos svyravimai bus nustatomi dar tiksliau, pasitelkiant emisijos testų bandymus.
Šis naujas įkraunamas hibridinis automobilis BMW X3 bus iš anksto numatytas iX3 modelio vaizdas. BMW teigia, kad naujasis elektrinis visureigis bus padidinto pravažumo, t. y. maždaug 400 mylių, o tai turėtų išspręsti daugeliui suinteresuotų pirkėjų nerimą keliantį klausimą. Jis naudos naujos kartos baterijas, sukurtas BMW centre ir gaminamas CATL (Kinijos koncernas „Contemporary Amperex Technology Co.“, žinomas CATL pavadinimu) Vokietijoje. Kinijos bendrovė jau pasirašė sutartį su Vokietijos automobilių gamintoju.