Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Indų „Tata“ Ženevoje parodė tris koncepcinius automobilius, tarp jų – ir „Evoque“ pusbrolis

Indijos „Tata“ Europoje geriausiai žinoma kaip bendrovė, kuri kadaise įsigijo britų „Jaguar Land Rover“ koncerną ir finansuoja visus šio užmojus. Taip pat dar kaip bendrovė, gaminanti itin pigius nedidelius automobilius, įperkamus net ir patiems neturtingiausiems. Visgi po 88-osios automobilių parodos Ženevoje, Šveicarijoje, į šią bendrovę verta pažvelgti įdėmiau.
Indijos „Tata“, valdanti „Jaguar Land Rover“, parodė, kaip prabanga atrodo jų akimis
Indijos „Tata“, valdanti „Jaguar Land Rover“, parodė, kaip prabanga atrodo jų akimis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

20-ąjį kartą parodoje dalyvaujančios bendrovės stende nematyti žmonių pertekliaus, atvirkščiai – prie trijų čia demonstruojamų automobilių tylu. Galbūt pirmiausia dėl to, kad „Tata“ į Ženevą atsivežė tik koncepcinius, ne jau esamus, modelius: sedaną „E-Vision“, didesnį visureigį H5X ir krosoverį 45X.

Indai trimis koncepcijomis stengiasi pademonstruoti, kaip prabangūs automobiliai galėtų atrodyti jų akimis. Interjeruose gausu natūralaus medžio apdailos, šis derinamas su vilna, oda, tekstilės audiniu, o apdailai naudojamas plastikas, guma, metalas papuošti „Tata“ logotipo raštais.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Indijos „Tata“, valdanti „Jaguar Land Rover“, parodė, kaip prabanga atrodo jų akimis
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Indijos „Tata“, valdanti „Jaguar Land Rover“, parodė, kaip prabanga atrodo jų akimis

Į prabangą pažvelgė išradingai

Priėjus arčiau apima jausmas, kad automobiliai kažkur matyti, ypač – kompaktiško visureigio dydžio H5X. Automobilis primena populiarųjį „Land Rover Range Rover Evoque“ ir, pasirodo tai ne šiaip sutapimas – visureigio gamybai panaudota ta pati platforma. „Jaguar Land Rover“ įtaka juntama žvelgiant ir į kitus modelius, tačiau labiausiai dėmesio vertas yra būtent kompaktiškas visureigis.

„Jis maždaug 90 proc. baigtas, tad norima jau šių metų gale turėti automobilį prekyboje“, – tikina „Tata“ stende esantys ženklo atstovai, tačiau neišduoda, kas iš dabar jame esančių elementų išliks.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Indijos „Tata“, valdanti „Jaguar Land Rover“, parodė, kaip prabanga atrodo jų akimis
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Indijos „Tata“, valdanti „Jaguar Land Rover“, parodė, kaip prabanga atrodo jų akimis

O stebina viskas: pradedant akiai neįprastais žibintais, kuriuose LED šviesos diodais sukurtos įvairios projekcijos, padedančios parodyti posūkio signalą ir pan., baigiant automobilio interjeru.

Pastarasis, beje, neįprastas europiečio akiai. Pavyzdžiui, apatinė sėdynės dalis čia minkštos odos, o viršutinė – storos vilnos. Durų apdailai panaudotas ne tik metalas, bet ir medis, guma, plastikas ir ryškiaspalvė tekstilė.

Nors visureigis kompaktiškas, erdvės jame ganėtinai daug. Be to, „Tata“ kaip reikiant pasistengė kurdama prabangos įspūdį. Pavyzdžiui, H5X gale sėdinčiam keleiviui išradingai suteikta galimybė ištiesti kojas, mat priešais esančios priekinės sėdynės centrinė dalis gali būti nulenkta ir šitaip suformuoti padėkliuką kojoms.

Turi šansą

Daug detalių apie „Tata“ sukurtus koncepcinius automobilius nėra žinoma. Tik tiek, kad, pavyzdžiui, H5X visureigiui planuojamas dyzelinis variklis, o „E-Vision“ bus elektra varomas prabangus sedanas.

Nežinoma ir tai, ar „Tata“ kūriniai apskritai pasieks Europos rinką. Indai ne kartą bandė pristatyti čia savo vieną ar kitą modelį, tačiau įnorių kupiniems europiečiams įtikti sunku, nelengva įveikti ir „Euro NCAP“ iškeltą automobilių saugumo kartelę. Visgi panašu, jog šįkart „Tata“ išties turi nemenką šansą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai