1986 metais „Honda“ šiai valstybei paskyrė „Acura“ prekinį ženklą. Tokio sprendimo esmė – daugiau gamintojo dėmesio prabangai, o tai Jungtinėse Amerikos Valstijose buvo bene esminis kriterijus, renkantis automobilį.
Po trijų metų analogišką žingsnį žengė ir „Toyota“ su „Nissan“. Jie įkūrė „Lexus“ bei „Infiniti“ koncernus, per kuriuos prabangūs automobiliai buvo gaminami Jungtinėms Amerikos Valstijoms.
„Lexus“ iki šiol buvo vienintelis koncernas, siūlęs savo produktus ir gimtajai Japonijos rinkai. Tačiau „Infiniti“ taip pat netrukus turėtų įžengti į gimtąją žemę. Japonijos spauda „Nikkei“ teigia, kad šioje valstybėje bus sukurtas naujas „Infiniti“ atstovybių tinklas, kuriuose bus siūloma įsigyti šios markės automobilius.
Wikipedia.org nuotr./„Nissan Skyline V35“ |
Nors ir „Infiniti“ prekinis ženklas japonams bus naujiena, su automobiliais situacija yra kitokia. Mat, čia buvo prekiaujama „Nissan Skyline“ modeliais, kurie buvo identiški „Infiniti G35“ bei M35 modeliams. Tik nemaišykite jų su kultinėmis „Skyline“ versijomis. Tai buvo kažkas panašesnio į 350Z – nuo 2001-ųjų iki 2007-ųjų gaminti modeliai dar žinomi kodiniu V35 (arba CV35) pavadinimu (ne R32, R33 ar R34).
Grįžtant prie Japonijos, šiai šaliai pirmiausiai bus pasiūlyti Q50 sedanai, su kuriais tikimasi pasiūlyti daugiau alternatyvų prabangių automobilių segmente. „Infiniti“ savininkė „Nissan“ kompanija tikisi, kad tai sumažins vokiškų automobilių pardavimus ir padidins bendrą pelną.