Įnirtinga kova: „Tesla“ pranoko „Lucid Air“ ir vėl padidino „Model S“ nuvažiuojamą atstumą

„Tesla“ konkurencinėje kovoje su „Lucid“ vėl pirmauja. Gamintojas padidino „Model S“ nuvažiuojamą atstumą ir pranoko „Lucid Air“.
„Tesla Model S“
„Tesla Model S“ / Gamintojo nuotr.

Šių metų pradžioje „Tesla“ sugebėjo vienu įkrovimu padidinti „Model S“ nuvažiuojamą atstumą iki 647 km ir tai buvo naujas visų elektromobilių rekordas.

Po kelių mėnesių „Lucid“ pristatė pagrindinę savo elektrinio sedano „Air“ versiją, kurios nuvažiuojamas atstumas siekė 653 km, o jo kaina buvo konkurencinga „Model S“.

Reaguodamas į šį pranešimą, „Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas sakė, kad „Tesla“ sumažins „Model S“ modelio kainą iki 69 420 JAV dolerių. Tai oficialiai patvirtino dviejų elektromobilių kompanijų konkurenciją, nors „Lucid“ dar nepardavė pirmosios transporto priemonės.

Dabar „Tesla“ vėl didina „Model S“ nuvažiuojamą atstumą. „Electrek“ skaitytojas aptiko šį mėnesį pagamintą visiškai naują „Tesla Model S“, o „Monroney“ lipdukas rodo atnaujintą 658 km vienu įkrovimu nuvažiuojamą atstumą. „Model S Long Range Plus“ pagaminimo data – 2020 metų lapkričio mėnuo.

Visgi, neaišku, kas lemia padidėjusį nuvažiuojamą atstumą – ar tai dėl programinės įrangos, techninės įrangos patobulinimų ar abiejų dalykų.

EPA dar turi atnaujinti savo svetainėje duomenis, tačiau jeigu jie jau pateko į „Monroney“ lipduką, tai rodo, kad informacija yra oficiali. „Tesla“ kol kas savo svetainėje taip pat neatnaujino informacijos.

Praėjusį mėnesį „Tesla“ ženkliai padidino „Model S Performance“ nuvažiuojamą atstumą, tačiau „Long Range Plus“ versija nebuvo atnaujinta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis