„Renault“ neatsisako rombo, kuris prancūzų kompanijos automobilius puošia nuo 1925 metų. Dabartinis logotipas paskutinį kartą modifikuotas 2015-aisiais, nors nedaug skyrėsi nuo to, kuris buvo naudojamas dar nuo 1992-ųjų.
„Renault 5“ elektromobilio prototipas jau pasirodė su nauju logotipu, kuris, kaip galite atspėti, yra žymiai plokštesnis. Jį „Renault“ išsitraukė iš stalčiaus – tai yra modifikuotas, supaprastintas 1972-ųjų simbolis.
Kodėl „Renault“ pasirinko tokį logotipą? Nes jis plokščias. Vadinasi, jis gerai atrodo plokščiame formate – ir ekranuose, ir ant popieriaus lapo. Be to, jis neturi trimatės struktūros, todėl jis yra atpažįstamas vienodai gerai, kad ir ant kokio paviršiaus būtų atspausdintas.
Pavyzdžiui, įspaustas odoje ar išsiuvinėtas ant kostiumo atlapo senasis logotipas prarasdavo kai kurias detales. Dabartinis tų detalių neturi. Be to, naujasis logotipas neturi spalvos, todėl gali būti bet koks – senasis imitavo metalinę struktūrą.
„Renault“ džiaugiasi, kad naujasis logotipas tinka įvairiems formatams. Nesvarbu, ar jis bus labai mažas, ar labai didelis – jis vis tiek bus lengvai suprantamas ir perskaitomas. Galiausiai, jis yra pakankamai stilingas ir lengvai apšviečiamas.
Nors pirmiausia naujasis logotipas papuošė būsimo „Renault 5“ elektromobilio nosį, masinėje gamyboje jis pirmiausia atsiras ant „Renault Zoe“ elektromobilių.
„Renault“ toli gražu nėra vienintelė kompanija atsinaujinusi tokiu būdu. „Peugeot“ taip pat suplokštino savo liūtą, „Volkswagen“ tai padarė dar anksčiau, „Nissan“ taip pat jau turi naują logotipą, o ir kiti gamintojai su savo simboliais elgiasi pagal tas pačias madas.