Vietinė Irano automobilių rinka pasiekė piką 2011 metais, kai buvo pagaminta daugiau nei pusantro milijono automobilių, tačiau šis skaičius drastiškai nukrito 2012 (beveik dvigubai) ir tada krito dar kartą 2013 metais.
Dabar skaičiai svyruoja ties 2012 metų lygiu, tačiau manoma, kad pasiekus susitarimą dėl branduolinių ginklų programos, šie skaičiai galėtų šoktelti į neregėtas aukštumas, o didieji automobilių gamintojai lengvai prasiskverbtų į šią rinką.
Šiuo metu šalyje yra du automobilių gamintojai, tarp kurių vienas „Iran Khordro“. Jis užsiima nedidelių automobilių, pavyzdžiui, sedano „Ikco Runna“ gamyba. Dar vienas vietinis automobilių gamintojas „Saipa“, vadinama dukterine „Iran Khordro“ įmone.
Kaip skelbia „Automotive News“, analitikai mato neišnaudotą potencialą dėl didėjančios paklausos. Irane gyvena panašus skaičius žmonių (77 mln.) kaip Turkijoje ar Vokietijoje, daugelis automobilių neturi, tačiau yra labai daug jaunų žmonių, kurie greitai pasieks „automobilio pirkėjo“ amžių.
Paskelbus, kad beveik pasiektas susitarimas dėl branduolinių ginklų programos, žmonės ėjo į gatves džiaugdamiesi, kad atsidarys naujos rinkos, o žmonės galbūt sulauks vakarietiškų produktų, tarp kurių ir automobiliai.