Tokiu vaizdu sekmadienį vienoje „Facebook“ grupėje pasidalino vilnietis. Nuotraukoje matome, kad paspirtukai stovi išrikiuoti eilute, vienas po kito. Tokiu būdu pėstiesiems sudarytas tikras kliūčių ruožas, kurį tenka apeidinėti.
Nors vieni puola kaltinti „Boltą”, kiti įmonę gina. „Nėra priežasties, dėl kurios įmonė taip statytų paspirtukus”, – rašo vilniečiai. Akivaizdu, kad tai kažkieno kvailas pokštas. Galbūt žaidžia vaikai, o galbūt kažkas savaitgalį tiesiog neturėjo, ką veikti. Visgi faktas vienas – toks elgesys yra netoleruotinas.
Kai kurie gyventojai teigia matę, kaip žmonės paspirtukus tyčia mėto taip, kad kitiems sukeltų nepatogumų. Tokius veiksmus internautai fiksavo ir keldavo į visiems gerai pažįstamas socialinių tinklų platformas.
Nuo pernai Vilniuje įsigaliojo nauja paspirtukų statymo tvarka – nuo šiol juos galima palikti tik tam skirtose paspirtukų palikimo vietose. Jos yra pažymėtos raide „P” ir ant jų nupieštas paspirtuko ženklas.
„Vos sužinojusi apie netvarkingai Vilniaus Jeruzalės mikrorajone sustatytus elektrinius „Bolt“ paspirtukus mūsų komanda nedelsdama juos perstatė. Noriu pabrėžti, kad dėl tokių atvejų, kai paspirtukai piktybiškai pastatomi netinkamai, beveik visada yra atsakingi ne „Bolt“ elektrinių paspirtukų dalijimosi paslaugos naudotojai, o praeiviai ar kiti asmenys, turintys piktavališkų ketinimų.
„Bolt“ programėlėje yra įdiegta sistema, kurios tikslas – skatinti visus elektrinių paspirtukų naudotojus šias priemones statyti tvarkingai. Po kiekvienos kelionės mikrojudumo priemonės naudotojas privalo padaryti nuotrauką, kurioje matytųsi, kaip jis pastatė paspirtuką. Dirbtinio intelekto sprendimas įvertina nuotrauką ir, jeigu transporto priemonė pastatyta netinkamai, apie tai įspėja vartotoją. Jei po dviejų įspėjimų vartotojo elgesys nepasikeičia, jo prieiga prie mikrojudumo priemonių nuomos blokuojama. Priklausomai nuo pažeidimo rimtumo prieiga gali būti blokuojama skirtingiems laikotarpiams – nuo vienos dienos iki kelerių metų.
Tad svarbus ne tik tvarkingas „Bolt“ programėlės naudotojų elgesys, bet ir kitų gyventojų atsakingas požiūris į eismo saugumą. Visada raginame gyventojus būti neabejingus ir pastebėjus netinkamai paliktą „Bolt“ paspirtuką ar dviratį pranešti mūsų klientų aptarnavimo specialistams. Tai patogiausia padaryti naudojantis „Bolt“ programėle“ – komentuoja Benas Jurlovas, „Bolt“ dalijimosi paslaugų vadovas Lietuvoje.