Siekiant spręsti šias problemas, kelių eismo direkcijos laikinasis vadovas Egidijus Skrodenis sako, kad iki 2020 metų Lietuvos keliuose planuojama įdiegti naujovių – švieslenčių, navigaciją, informacinių stendų, elektroninių kelio ženklų. Asociacijos „IST Lietuva“ vadovas Dainius Diska sako, kad kai kuriose šalyse, pavyzdžiui, Vengrijoje, tokios naujovės greitai atsiperka.
„Jų vyriausybės sugalvojo modernizuoti sunkiasvorio transporto, kuris vyksta tranzitu per Vengriją, apmokestinimą. Sistemą sukūrė patys vengrai, tam skirta 90 mln. eurų. Visoje šalyje yra iškabintos kameros, sistema nuskaito automobilių numerius, todėl sekamas visas automobilio maršrutas. Investicija atsipirko per 1,5 mėn. Technologijos leidžia visiškai tiksliai nustatyti buvimo vietą, braižyti žemėlapį ir apskaičiuoti kainą, kurią reikia sumokėti pravažiuojant šalį“, – teigia asociacijos „IST Lietuva“ vadovas D. Diska.