„Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ – ypatinga „Renault Sport“ padalinio „TROPHY“ versija, pirmą kartą debiutavusi pirmosios kartos „Mégane R.S.“ modelyje 2005 metais.
Pats galingiausias visų laikų „Renault MÉGANE R.S. TROPHY“ dabar pasiekia net 300 AG ir 420 Nm, turi „4CONTROL“ visų vairuojamųjų ratų sistemą, standartinę sportišką „Cup“ važiuoklę su padidinto standumo pakaba ir mechaniniu „Torsen“ riboto slydimo diferencialu, ypatingus 19 colių ratlankius ir galimas su naujos kartos „Recaro“ sėdynėmis.
Sportinių automobilių entuziastams siūloma ypatinga „TROPHY“ versija yra ir puikiai kasdien naudoti pritaikytas automobilis, nes turi tokius „Mégane R.S.“ privalumus kaip skirtingų važiavimo režimų pasirinkimo sistemą „Multi-Sense“, ypatingai efektyvius „R.S. Vision“ žibintus, telemetrijos ir duomenų sistemą „R.S. Monitor“.
Plačiau apie automobilį – „Metų automobilio“ komisijos nario Dainiaus Leonavičiaus pasakojime:
Susipažinkite su „Renault Megane Trophy R.S.“ techniniais duomenimis ir balsuokite apklausoje už savo favoritą:
Renault Megane Trophy R.S. | |
Variklis | TCe 300 EDC benzininis su turbina 1,8 |
Maks. galia, AG;kW;aps./min. | 300 (220) / 6000 |
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. | 400/ 3200 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. | 5,7 |
Maksimalus greitis km/val. | 225 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 7,9 |
Pigiausio modelio kaina EUR | 29 234 |