Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išrinkti pirmieji pretendentai į geriausio Lietuvos vairuotojo titulą

Kas ištarė frazę „Dakaras baigėsi, Dakaras prasideda“, kiek užregistruota dyzelinių automobilių, koks minimalus protektoriaus gylis šiandien, kas pavaizduota „Škoda“ logotipe, ką draudžiama daryti magistralėje – tokius ir dar gausybę kitokių klausimų sprendė Vilniuje, „Litexpo“ parodų ir kongresų centre susirinkę konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2020“ dalyviai. Ir tai nebuvo vieninteliai jiems tekę išbandymai, tačiau išsiaiškinti dešimt geriausių – pavyko, rašoma pranešime.
Konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2020“ etapas Vilniuje
Konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2020“ etapas Vilniuje / Vytauto Pilkausko nuotr.

Pirmasis kasmetinio konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas“ etapas įvyko didžiausioje automobilių kultūros parodoje „Auto Bazar“. Dešimtys susirinkusių neskubėjo žvalgytis po automobilių pasaulio įdomybes – kaupėsi ir spėliojo, kas gali laukti teorijos teste, po kurio turėjo paaiškėti, kam teks įveikti ir praktinį – vairavimo – tekstą.

Iš kelių šimtų pretendentų į geriausio vairuotojo vardą, į „Litexpo“ įveikti realių išbandymų atkeliavo kiek daugiau nei šimtas, geriausiai įveikusių pirmąjį laiptelį. Teorijos teste jų laukė patys įvairiausi klausimai: reikėjo įvertinti, kokiu greičiu galima važiuoti JAV, kur eismas skaičiuojamas myliomis, nurodyti, pasakyti, kuri šalis yra viena populiariausių, iš kurios į Lietuvą atkeliauja daug naudotų automobilių, prisiminti, kas yra Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) prezidentas ir t.t.

Tokių, kurie nesuklydo nė karto, nebuvo. Pavyzdžiui, daugeliui nesisekė atspėti, kad „Škoda“ logotipe vaizduojamas indėnas, ne vienas pamiršo ir tai, kad frazę „Dakaras baigėsi, prasideda Dakaras!“ mėgsta kartoti lenktynininkas Benediktas Vanagas. Labai retas kuris spėjo pasidomėti automobilių sporto pasaulio naujienomis ir įsiminti, kad LASF prezidentu tapo Egidijus Janavičius. Kiekviena klaida teorijos teste reiškė po 3 baudos sekundes.

Geriausiai įveikę teorijos testą vairuotojai keliavo pademonstruoti ir vairavimo gebėjimų. Kiekvienas sėdo prie naujojo „Škoda Octavia“ vairo ir ne tik važiavo slalomo rungtyje, bet ir turėjo automobilį pastatyti taip, kaip reikalauja konkurso teisėjai. Šiose rungtyse klaidos gerokai skaudesnės – kiekvienas numuštas kūgelis reiškė papildomas 10 sekundžių.

Visgi po išbandymų paaiškėjo dešimt geriausių pirmojo konkurso etapo dalyvių. Į „Geriausio Lietuvos vairuotojo 2020“ finalą Šiaulių Darbo rinkos mokymo centro autodrome keliauja šie dalyviai:

1. Justas Eimontas
2. Andrius Varpiotas
3. Aurelijus Dailidonis
4. Karolis Šimkus
5. Marius Bareikis
6. Giedrius Zakalskis
7. Ernestas Leškus
8. Miroslav Senkevič
9. Mantas Andriuškevičius
10. Kristina Kučinskaitė

Antrasis konkurso etapas laukia rugsėjo 12-ąją, Šiaulių Darbo rinkos mokymo centro autodrome. Ten pat rugsėjo 13 vyks ir „Geriausio Lietuvos vairuotojo 2020“ finalas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų