Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išskirtinis „Golf GTI Clubsport“ modelis, skirtas „Golf GTI“ 40-mečiui

Kitų metų pradžioje sukanka 40 metų, kai Europos greitkelius pradėjo drebinti legendiniu tapęs „Golf GTI“. Šia proga Volkswagen inžinieriai sukonstravo išskirtinę „Golf GTI Clubsport“ jubiliejinę versiją, kurią visuomenei parodys netrukus prasidėsiančiame IAA Frankfurto automobilių salone. Skelbiama, kad tai bus galingiausias pasaulyje „Golf GTI“.
„Volkswagen Golf GTI Clubsport“
„Volkswagen Golf GTI Clubsport“

Išskirtinių jubiliejinių „Golf GTI“ kūrimas turi gilias tradicijas. Modelio gerbėjai ir kolekcionieriai turi galimybę įsigyti jubiliejinėms 20, 25, 30 ir 35 metų sukaktims skirtas GTI versijas. Naujasis jubiliejinis GTI puikuosis įspūdingu 195 kW (265 AG) varikliu, kuris 35 AG galingesnis už galingiausią „Golf“ asortimento variklį. Tokiu būdu jis taps pačiu galingiausiu, koks tik burzgė po „VW Golf GTI“ variklio gaubtu. Be to šiame variklyje įdiegta trumpalaikio mišinio pariebinimo funkcija, leidžianti maždaug 10-ies sekundžių spurtui kilstelėti variklio galią iki 290 AG. Ši papildoma galia pasitelkiama paprastu akceleratoriaus pedalo paspaudimu.

6 laipsnių mechanine pavarų dėže komplektuotas „Golf GTI“  iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,0 sek. Pageidaujantys dar veržlesnio spurto turėtų užsisakyti papildomą 6 laipsnių DSG transmisiją, su kuria „VW Golf GTI“ iš vietos 100 km/val. greitį pasiekia per 5,9 sek.

Keturi variklių inžinierių įdirbio ir pasiekimų dešimtmečiai geriausiai matosi žvelgiant į degalų sąnaudų ir energinio efektyvumo parametrus - įspūdingos galios „Golf GTI Clubsport“ vidutiniškai sunaudoja 6,9 l benzino 100 km kelio ir į aplinką išmeta tik 160 g/km CO2. 

Modelyje su DSG pavarų dėže ir visais varomais ratais, kai naudojama vien tik priekinių ratų pavara, degalų sąnaudos ir CO2 tarša yra atitinkamai 6,7 l/100 km ir 155 g/km.

„Volkswagen Golf GTI Clubsport“
„Volkswagen Golf GTI Clubsport“

Įspūdingo pajėgumo „Golf GTI Clubsport“ – tai ne tik galios antplūdis, bet ir šiek tiek pakeistas, tačiau nesunkiai atpažįstamas dizainas. Automobilio kėbulas ne tik puikiai suderintas su galingo variklio kuriama prispaudimo jėga, bet ir optimizuoto aerodinamiškumo dėka pats ją dar šiek tiek padidina. Ši savybė geriausiai atsiskleidžia greitai važiuojant autodromo trasa.

„Golf GTI Clubsport“ nudažytas dviejų spalvų deriniu - poetiškai pavadintu „Oryx White” baltu atspalviu (galima rinktis ir kitą spalvą) ir juodu stogu. Atpažįstamą „Volkswagen Golf GTI“ siluetą įdomiai papildo masyvūs pakeistos formos bamperiai, slenksčių antdėklai ir ant galinės stogo briaunos pritvirtintas nematytos formos aerodinaminis sparnas. Galinę dalį puošia pakeistos formos bamperis su difuzoriumi ir dviem originalaus dizaino sportinės išmetimo sistemos atgaliais, kurie yra didesni, nei įprastame „Golf GTI“. 

Galiniai žibintai – elegantiškai patamsinti. Dar vienas jubiliejinio GTI bruožas - išskirtiniai, tik šiam modeliui skirti 18 colių lengvo lydinio ratlankiai. Pagal užsakymą gali būti montuojami ir 19 colių „Bresica” lengvo lydinio ratlankiai.

„Volkswagen Golf GTI Clubsport“
„Volkswagen Golf GTI Clubsport“

1976 m pasirodęs pirmosios kartos „Golf GTI“ buvo papuoštas bamperio lygyje priekinę ir galinę ratų arkas jungiančia plačia juoda juosta. Tokia pat puošmena, tik papildyta užrašu „Clubsport", puikuojasi ir ant naujojo jubiliejinio modelio. Ji puikiai dera prie juodų galinio vaizdo veidrodėlių korpusų.

Salone vyrauja įdomus laiko patikrintų ir novatoriškų dizaino sprendimų ir spalvų derinys, apimantis jau tradiciniais tapusius juodos spalvos stogo apmušalus, stambiomis kontrastingų spalvų siūlėmis apsiūtus sėdynių apmušalus ir vairaračio apvadą bei golfo kamuoliuko formos pavarų perjungimo svirtį. Tiesa, vietoj įprastų sportinių sėdynių vairuotojui ir priekiniam keleiviui siūloma įsitaisyti lenktyniniams automobiliams būdingose kaušelio formos korinės struktūros sėdynėse ir užsisegti taip pat lenktyniniams automobiliams skirtus raudonos spalvos saugos diržus. 

Centrinis ranktūris, daugiafunkcinis vairaratis, prietaisų skydelis ir apsauginiai slenksčių antdėklai papuošti GTI monogramomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?