Išskirtinis „Zeclat“ modelis: po vintažinėmis formomis – amerikietiška „Corvette“ už milijoną

Klasikinės automobilio formos visuomet traukia akį. Tačiau kas, jeigu po klasikinėm formom slepiasi šiuolaikinis galiūnas? Maždaug taip atrodo britų automobilių gamintojo „Eadon Green“ sukurtas „Zeclat“ modelis: iš išorės pirmiesiems filmams apie Jamesą Bondą būdingas stilius, o po kapotu – šimtai arklio galių ir naujausios technologijos.
„Eadon Green“ stende Ženevoje – retro formos, po kuriomis – „Corvette“
„Eadon Green“ stende Ženevoje – retro formos, po kuriomis – „Corvette“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Eadon Green“ – britai, užsibrėžę tikslą tapti išskirtiniausių automobilių kėbulų gamintojais. Jų rankose yra gimęs ne vienas išskirtinis automobilis, o šių metų Ženevos automobilių parodoje britų stende – neįprastos spalvos, 1930-ųjų formų, kupė. Toks, kokį labiau įprasta būtų matyti kur nors senuose filmuose apie slaptuosius agentus, bet ne šių dienų gatvėse.

Tačiau po „Zeclat“ išore slepiasi amerikietiškas žvėris – „C7 Corvette Grand Sport“ modelis bei jo 6.2 l darbinio tūrio V8 formos 460 AG motoras, turintis 630 niutonmetrų sukimo momentą ir iki 100 km/val. leidžiantis įsibėgėti per 3.6 sek.

Tiesa, detalių apie šį automobilį itin nedaug. Pavyzdžiui, žinoma, kad automobilio vairuotojas galės pasirinkti du skirtingus režimus. Vieną – važiavimui lenktynių trasoje, kitą – važiavimui įprastais keliais.

Net ir kaina nurodoma tik apytikslė. Felixas Eatonas, „Eadon Green“ vadovas, kalba pragmatiškai. Jei jo vadovaujama įmonė nuspręstų pagaminti 25 tokius „Zeclat“ modelius, vienas jų kainuotų apie 550 tūkst. svarų sterlingų (623 tūkst. eurų), tačiau jei atsirastų tik penki pirkėjai, vienas modelis kainuotų 1 mln. svarų sterlingų (1.13 mln. eurų).

„Kainą lemia gamybos išlaidos, nulemtos pirkėjų skaičiaus. Jei padarysime daugiau, kainuos mažiau, mažesnis skaičius lems didesnę kainą, pavyzdžiui, milijoną svarų. Ir kažkas tikrai mokėtų milijoną. Mes turime klientų, vieną Ženevoje, kitą Kanadoje, kurie laukia ir nori sumokėti po 2 mln. svarų sterlingų už „Black Cuillin“ modelį“, – bendrovės vadą cituoja motor1.com.

Kuris modelis kada taps serijinės gamybos objektu, dar neaišku. Pavyzdžiui, „Black Cuillin“, kurio esą laukia net du pirkėjai, greičiausiai taip ir nebus pagamintas, mat F.Eatono skaičiavimai rodo, kad pradėti šio modelio serijinę gamybą nebūtų ekonomiškai prasminga. Tačiau „Zeclat“ šansų turi daugiau, tad gali būti, jog šiemet pasirodęs modelis savo vyresnį brolį aplenks ir visgi pasieks jo norinčius pirkėjus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų