„Mūsų tikslas – suburti draugus bendraminčius. Be to, norėjome į vieną tradicinį renginį suburti ir skirtingų automobilių fanus. Nes dabar amerikietiškų ar japoniškų markių gerbėjų susibūrimai vyksta atskirai, skirtinguose miestuose“, – neslėpė ambicingų tikslų Domas.
Ir nesvarbu, ar tai senoviškas „Mercedes Benz“ ar naujausias „Ferrari“ modelis, svarbu ta pati meilė automobiliams.
Išskirtiniai „LTU AUTO Car Show“ automobiliai
Visų kozirių parodos organizatoriai dar neatskleidžia. Bet akivaizdu, kad rugpjūčio 20 d. Vilniuje, šalia verslo centro „k29“ (Konstitucijos pr. 29), suvažiuos apie 150 ratuotų išskirtinių egzempliorių: „Rolls Royce“, „Ferrari“, „Aston Martin“ ir t.t. Automobiliai bus suskirstyti į zonas pagal šalis, kuriose pagaminti: vokiški, japoniški, itališki, prancūziški, iš JAV, Didžiosios Britanijos. Akivaizdu, kad dominuos sportiški, galingi automobiliai.
Automobiliai bus suskirstyti į zonas pagal šalis, kuriose pagaminti: vokiški, japoniški, itališki, prancūziški, iš JAV, Didžiosios Britanijos.
Šalia jų įsikurs ir kai kurių gamintojų paviljonai. Lankytojai galės įsėsti į naujausius „Žaibo ratas“, „Inchcape“, „Auto Viči“ ir kitų atstovų automobilius. Pasak Domo, čia bus ir naujausias „Alfa Romeo Stelvio“.
Šalia šių naujienų bus ir nemažai egzotikos – sovietmečiu ir gerokai seniau pagamintų įspūdingų senienų.
Paroda skirta visai šeimai
Vien pamatyti automobilius tikrai nepakaks. Pasak Domo, ši nemokama paroda organizuojama taip, kad žmonės galėtų atvykti šeimomis. Kol vaikai žais stalo futbolą ar dalyvaus mini kartingų „Time Attack“ varžybose bei veido paišymo konkursuose, orientavimosi po gamintojų palapines rungtyse ar tiesiog ramiai užkandžiaus, jų tėvai stebės, kaip vyksta žemiausio, gražiausio, automobilių rinkimai.
O bene daugiausiai žiūrovų turėtų sutraukti gražiausią garsą skleidžiančios išmetimo sistemos rinkimai. Pernai tokios dvikovos finale susikovė „Lamborghini Gallardo“ prieš „Volkswagen Corrado“.
Idėją pasiūlė „Instagram“
Idėja imtis organizuoti išskirtinių automobilių šventę į galvą vyrukams šovė pradėjus naudotis socialiniu tinklu „Instagram“. Domas, nusprendęs sukurti komercinę paskyrą, pamatė, kad Lietuvos žmones labai domina išskirtiniai sportiniai automobiliai. Tai kodėl šių grožybių iš interneto neperkėlus į realų gyvenimą?