Išskirtinius Vilniaus automobilius įamžino vaizdo klipe: nustelbia net BMW ar „Audi“

„Lietuvos jaunimas važinėjasi vokiškais automobiliais – BMW, „Mercedes-Benz“ ar „Audi“, – taip pasakojimą apie tai, kaip gimė vaizdo klipas, kuriame naktį Vilniaus gatvėmis važiuoja išskirtiniai japoniški automobiliai, pradeda videografas Donatas Sereika. Pasižvalgius po gatves Lietuvoje jį apėmė nostalgija – trejus metus Australijoje gyvenęs vaizdo turinio kūrėjas pasiilgo japoniškų automobilių gatvėse vaizdo.
Įspūdingi automobiliai Vilniaus gatvėse
Įspūdingi automobiliai Vilniaus gatvėse / JDMLT nuotr.

„Australijoje japoniški automobiliai dominuoja, nesvarbu, ar kalbėtume apie brandžius žmones, ar apie jaunimą. Tokie modeliai, kaip „Skyline R34“ jau net nebestebino. O kai grįžau gyventi į Vilnių, pradėjau filmuoti, įsiliejau į automobilių kultūrą čia, Lietuvoje, pamaniau, kad reikia padaryti kažką kitaip.

Pavyzdžiui, surinkti tik japoniškus automobilius. Galbūt vaizdo klipas surinks nemažai peržiūrų ir atsiras didesnis susidomėjimas japoniškais modeliais“, – kalba videografas, prisipažinęs, kad neturi nieko prieš vokiškus automobilius, be to, ir pats kasdien sėdantis prie BMW vairo.

Ieškojo socialiniuose tinkluose

Mintis, kas turėtų būti vaizdo klipe, gimė paprastai. Anot jo, jokia paslaptis, kad dažniausiai išskirtinių automobilių savininkai važiuoja naktimis pasivažinėti.

„Tada ir keliai būna tuštesni, o aš pats, asmeniškai, neretai važiuoju tiesiog pasivažinėti ir pasimėgauti. Todėl ir sugalvojau padaryti kažką tokio“, – sako jis.

Išgvildenęs mintį, ką norėtų nufilmuoti, ėmė dairytis akį traukiančių automobilių. D. Sereika pasakoja, kad tinkamų modelių žvalgėsi ir „Facebook“, ir „Instagram“, ir automobilinių renginių nuotraukų galerijose. Apie tai, kad ieško automobilių filmavimui, videografas skelbė ir savo „Instagram“ paskyroje.

D. Sereika pasakoja, kad atsirinkti automobiliai išskirtiniai jau vien tuo, kad jų važiuoklės – kaip reikiant sužemintos, o akį traukia išskirtinis stilius. Videografas net neabejoja, kad ne vienas Lietuvos benzingalvis vaizdo klipe įamžintus automobilius yra matęs ir žino jų savininkus.

Atrado favoritą

Paklaustas, kuris modelis yra jo favoritas, D. Sereika juokiasi: kai šio automobilio savininkas parašė jam ir pasakė, kad nori filmuotis klipe, iš pat pradžių vaizdo klipų kūrėjas pagalvojo, kad minėtas modelis – „Nissan“.

„O iš tiesų tai baltas „Toyota JZX100 Chaser Tourer V“. Gyvenant Australijoje dėmesio neatkreipė nė vienas toks: arba visi buvo negražūs, arba jų tiesiog nebuvo. Įdomu ir tai, kad automobilio savininkas – airis, gyvenantis Vilniuje. Tas mane irgi sudomino“, – dalinasi D. Sereika.

Jis prisipažįsta, kad gatvėse filmuoti nėra lengva, ypač, kai kadre turi atsidurti važiuojantis automobilis.

„Reikia nepamiršti, kad keliuose būna ir kitų, kurie nežino, kad mes filmuojame. Dažnai būna, kad kažkas užstoja vaizdą, kažkas važiuoja ta pačia eismo juosta ir negalime apsilenkti, o būna tokių, kurie pyksta ir pradeda mirksėti šviesomis“, – sako jis.

Tad filmuoti pradėję vos sutemus, visus darbus automobilininkai baigė tik po kelių valandų. Dar geras tris dienas užtruko vaizdo klipo montavimas. Tačiau, kalba D. Sereika, taip tik dėl to, kad dar prieš filmavimą jis žinojo, kokios muzikos nori, kaip viskas atrodys. Tad pradėjus montuoti vaizdo klipą, viskas pakankamai greitai atsidūrė savo vietose.

Jo kūrinys dienos šviesą išvydo jau išskirtinių automobilių savininkams bebaigiant pasivažinėjimų sezoną ir rengiant savo automobilius „žiemos miegui“. Kaip juokauja D. Sereika, išėjo savotiškas simboliškas modifikuotų automobilių sezono palydėjimas.

VIDEO: VILNIUS NIGHTRIDE 2022 | 4K

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis