Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Išskirtinumas gali būti pigus su „Nissan Juke“

Atrodo, tarsi važiuotum nuogas. Vilniaus gatvėse į ryškiai geltoną „Nissan Juke“ praeivių žvilgsniai sminga aktyviau nei į „Porsche Carrera“. Ką tik po atnaujinimo pasirodęs „Nissan“ gali pasigirti ne tik naujomis išorės spalvomis ir keliais naujais makiažo potėpiais, bet ir šviežiomis funkcijomis, kurios buvo neprieinamos ankstesnių „Juke“ turėtojams.
Atnaujintas „Nissan Juke“
Atnaujintas „Nissan Juke“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Svarbiausia jų – išvaizda. „Juke“ tapo gražesnis – priekiniai bei galiniai žibintai supanašėjo su tais, kuriuos turi nuostabiai atrodantis 370Z. Juk būtent dėl kontraversiškos išvaizdos „Juke“ yra kritikuojamas labiausiai. Garantuoju, jog po atnaujinimo šio automobilio nemėgėjų klubas sumažės, o fanų – padidės. Bet tų, kuriems „Juke“ nesukelia jokių emocijų, neatsiras – jis arba labai patinka, arba yra nekenčiamas.

Naujienos orientuotos į saugumą

„Juke“ turi naujienų. Be jau minėtų išorinių pagražinimų, mažiausias „Nissan“ krosoveris pasidabino „Xenon“ žibintais bei gavo „Safety Shield“ paketą.

Smagiausia ir reikalingiausia „Safety Shield“ funkcija – galimybė matyti kamerų suformuotą vaizdą aplink automobilį 360 laipsnių. Tai fantastiška funkcija, pirmą kartą prieš metus panaudota „Nissan Note“, o dabar montuojama į visus nissanus. Automobiliu galima manevruoti bet kokioje aikštelėje visomis kryptimis net nežiūrint į langus ir veidrodėlius. 

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Atnaujintas „Nissan Juke“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Atnaujintas „Nissan Juke“

Jeigu nepriklausote „parkingo blondinių“ kategorijai ir statydami automobilį vis tik mėgstate žiūrėti į langus bei veidrodėlius, vaizdo kameros vaizdas automobilio gale, priekyje ar šonuose vis tiek bus labai naudingas – galima pamatyti, pavyzdžiui, staigiai už automobilio išbėgantį vaiką ar kitas kliūtis, kurios be kamerų taptų nematomos.

Kitos „Safety Shield“ funkcijos yra tokios, kurias kartais norisi išjungti – pirmą kartą pajautus sistmeų veikimą, sunku įžvelgti jų suteikiamą naudą. Pavyzdžiui, kiekvieną kartą neįjungus posūkio atkartotojų ir kirtus eismo juostą, automobilis pradeda pypsėti. Net jeigu tai padarai netyčia, apvažinėdamas duobes. Tačiau užmiestyje tai – nepamainoma funkcija, įspėjantį apie menkiausią žioplinėjimą kelyje. 

Arba įspėjimas apie „aklojoje zonoje“ esantį objektą. Nors daugumoje naujesnių automobilių normalus išorinių veidrodėlių sureguliavimas praktiškai panaikina „akląją zoną“, papildoma mirksinti lemputė norint persirikiuoti įspėja, kad eismo juostoje laukia kliūtis. Tai nėra blogai. Tiesa, čia, kaip ir visuose kituose automobiliuose, įspėjimas apie „akląją zoną“ kiek vėluoja ir prasčiau veikia per lietų.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Atnaujintas „Nissan Juke“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Atnaujintas „Nissan Juke“

Išskirtinumas kainuoja, bet mažiau nei galima įsivaizduoti

„Nissan Juke“ iki atnaujinimo buvo perkamas puikiai – šis pavadinimas ne vieną mėnesį puikavosi tarp penkių geriausiai Lietuvoje parduodamų automobilių. Po atnaujinimo jo pardavimai neturėtų suprastėti, tačiau įdomus kitas dalykas – kiek žmonių drįs užsisakyti vieną iš išskirtinių kėbulo spalvų ar papildomų spalvotų aksesuarų? Būtent geltonas „Juke“, prifarširuotas papildomų blizgučių ir atrodantis labai išskirtinai, atkreipia kiekvieno praeivio dėmesį.

Pavyzdžiui, išorės spalvos. Be ryškiai geltonos „Sunlight Yellow“, iš „ryškiųjų“ dar egzistuoja „Ink Blue“ bei „Force Red“. Kiek šiomis spalvomis nudažytų automobilių „Nissan“ parduos šiemet? Prognozuoti daugiau nei 10 būtų drąsu. 

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Atnaujintas „Nissan Juke“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Atnaujintas „Nissan Juke“

Išorės spalvos toli gražu ne vienintelis atributas, padedantis išsiskirti. „Nissan“ specialiai šiam „Juke“ sukūrė spalvotų aksesuarų komplektą. Išorėje – veidrodėlių gaubtai, žibintų apdaila, buferių elementai.

Viduje – pavarų perjungimo svirties apdaila, vairaračio apdaila, durų vidinė apdaila ir dar krūva smulkmenų. Visoms joms gali pasirinkti geltoną, juodą arba baltą spalvą.  Ir viso to kaina – 1800 Lt. Pripažinkite, renkantis automobilį už daugiau nei 50 tūkst. Lt (pradinė „Juke“ kaina – 51 400 Lt), tai nėra beprotiškai didelė suma.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Atnaujintas „Nissan Juke“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Atnaujintas „Nissan Juke“

Apie ratlankių pasirinkimo galimybes nesiplėsiu – neverta. Jų čia dešimtys, spalvų variacijų – dar daugiau. Geriau pažaisti gyvai – nuvykit į „Nissan“ saloną ir pardavėjai slėpdami piktdžiugą (ech, dar vienas) ir vaizduodami maloniausius žmones pasaulyje jums pademonstruos visas „Juke“ galimybes.

Plačiau apie atnaujintą „Nissan Juke“ – Autoplius.lt Naujų automobilių kataloge. Bet derinti variklius ir pavarų dėžes ne taip įdomu kaip žaisti su jo išvaizda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos