„Maserati“ teigia, jog pernai šioje šalyje buvo parduoti tik 115 automobilių – 72 procentais mažiau nei 2011-aisiais, tuo tarpu „Ferrari“ pardavimai smuko 56 procentais – per 2012-uosius parduota tik 248 šios markės superautomobilių.
Gamintojai dėl tokių prastų rezultatų kaltina prastą šalies ekonominę padėtį. Italijos automobilių pardavimų federacijos vadovas Filippo Pavanas Bernacchis teigia, jog pasiturintiems žmonėms nepatinka ir didinami mokesčiai. Teigiama, kad būtent dėl to ne vienas italas atsisakė superautomobilių.
Nors ir gimtojoje rinkoje šiems Italijos koncernams sekasi prastokai, pasauliniai „Ferrari“ bei „Maserati“ pardavimai yra pakankamai geri. „Ferrari“ teigia, kad 2011-aisiais jie pardavė 7,2 tūkst. automobilių – 3,2 tūkst. daugiau nei ankstesniais metais. Tuo tarpu per pirmąjį 2012-ųjų pusmetį italai pardavė 3664 automobilius bei deklaravo 100 mln. eurų (daugiau nei 345 mln. Lt) pelną.