Šiam modeliui išaušo svarbi diena – jis turės ištverti įvairiausius bandymus ir įrodyti savo šarvuotos apsaugos tvirtumą.
Praktiškai be jokio įspėjimo į automobilį pasipylė 1400 km/h greičiu skriejančių kulkų lietus. 22 milimetrų storio specialus stiklas visas jas atlaikė. B4 lygio šarvuota apsauga padengtos durys lengvai atsilaikė prieš 44 ir 357 kalibro „Magnum“ kulkų įtaką.
Pasibaigus testui techninis personalas suskaičiavo ir patikrino rezultatus. Jeigu automobilyje būtų sėdėję keleiviai, nė vienas jų nebūtų sužeistas. Kito bandymo metu buvo patikrintas langų atsparumas mėtant į juos didelius akmenis. Laminuota stiklo danga įtrūko, tačiau pats langas nesuskilo ir nesudužo.
Šis testas – ilgas ir labai kruopštus procesas. Italijos „Polizia di Stato“ ir karabinierių automobiliu tapęs 2.0 litrų TDI variklį turintis „SEAT Leon“ naujoms savo pareigoms ruošėsi labai atsakingai. Inžinieriai skyrė daug jėgų, kad automobilis turėtų viską, ko reikia policijos automobiliui: iš vidaus ant lubų montuojamus ginklų dėklus, neperšaunamas liemenes, radijo ir GPS ryšį, specialų naktinį apšvietimą ir kt. įrangą. Be to, pareigūnų automobilis neįsivaizduojamas be švyturėlių, garsinės sirenos bei pažeidėjams vežti pritaikytos erdvės ant galinių sėdynių.
Visi specialūs testai, kaip ir 100 000 kartų durelių atidarymo ir uždarymo išbandymas bei 30 000 km kelionė, stabtelint tik prisipilti degalų, jau praeityje.
Kadangi automobilis tapo daug sunkesnis, bandytojai surengė specialų testą, kurio metu simuliavo greičio bandymus, kurių metu automobilis išvystė didesnį negu 200 km/h greitį. Dabar „SEAT Leon“ visiškai pasiruošęs tarnybai ir bet kokiems netikėtumams.