„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Įteikti rakteliai pirmiesiems „Range Rover Velar“ savininkams

Automobilių prekybos bendrovės „Inchcape Motors“ salonus pasiekė pirmieji „Range Rover Velar“. Į Lietuvą atvyko demonstracinis „Velar“ automobilis ir riboto leidimo „First Edition“ serijos prabangus visureigis, kurio rakteliai buvo įteikti naujajam automobilio savininkui. Anot „Inchcape Motors“ marketingo vadovės Justės Šataitės, šiuo metu sudaryta 12 šio prabangaus visureigio įsigijimo sutarčių.
„Range Rover Velar“
„Range Rover Velar“ / Jurgos Anusauskienės nuotr.

„Range Rover Velar“ nėra tiesiog prabangus automobilis – tai visureigis, kuris išsiskiria iš minios, pabrėžia vairuotojo unikalumą bei žadina aistrą keliauti ir pažinti. „Velar“ dvasioje užkoduotos visos „Land Rover“ rytojaus technologijų bei stiliaus tendencijos. Neabejoju, kad automobiliai suteiks daug teigiamų emocijų ir praturtins visų, kurie juos įsigijo ar dar planuoja įsigyti, kelionių patirtį“, – sako „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Justė Šataitė.

„Range Rover Velar“ gyvybei įkvėpti siūlomi penki V6 ir 4 cilindrų varikliai, išvien dirbantys su 8 laipsnių automatine transmisija. Variklių gamą pradeda švarus 180 AG, 2 l darbinio tūrio „Ingenium“ dyzelinis variklis, 300 AG, 3 l darbinio tūrio „Ingenium“ dyzelinis, o užbaigia galingas 380 AG, 3 litrų darbinio tūrio, V6 benzininis.

Važiavimui bekele sistema „Hill Descent Control“ (HDC) numatyta kaip „Range Rover Velar“ standartinės įrangos dalis. Be to, numatyta galimybė papildomai pasirinkti sistemą „Terrain Response 2“. 251 mm prošvaisa, 24 laipsnių pasvirimo kampas, 30 laipsnių nuvažiavimo kampas ir iki 650 mm įveikiamos brastos gylis – savybės, skirtos užtikrinti kuo didesnį našumą važiuojant bekele. Velkamoji „Velar“ galia siekia 2500 kg.

Technologinės naujovės

Standartinėje įrangoje – sistema „Terrain Response“, adaptyvi dinamika, technologija „Torque Vectoring by Braking“, „Hill Descent Control“, pajudėjimo įkalnėje sistema, elektroninė sukibimo kontrolės sistema, dinaminė stabilumo kontrolės sistema, automatiniai avariniai stabdžiai, nukrypimo nuo eismo juostos įspėjimas, elektrinis vairo stiprintuvas, veikiantis proporcingai važiavimo greičiui, elektroninė pneumatinė pakaba, padangų slėgio stebėjimo sistema, pagalbinė automobilio statymo galu sistema, pastovaus greičio palaikymo sistema, nuotoliniu būdu valdoma šildymo sistema ir daugybė kitų vairavimo komfortą bei saugumą užtikrinančių sistemų.

Be to, standartinei įrangai priskiriami 18 colių skersmens ratlankiai, įleistinės durų rankenėlės, salono apšvietimas, šildomi šoninio vaizdo veidrodėliai, automatiniai priekiniai žibintai, kelią iki namų apšviečiantys žibintai, priekiniai ir galiniai LED žibintai, salono oro kokybės jutiklis, žomšiniai sėdynių apmušalai, 8 kryptimis rankiniu būdu reguliuojamos priekinės sėdynės, dviejų dalių stumdomas priekinis centrinis porankis, beraktė atrakinimo sistema, automatiškai temdomas galinio vaizdo veidrodėlis, dviejų zonų klimato kontrolė, elektra valdomi langai, 6 oro pagalvės, „Isofix“ fiksavimo taškai gale, elektra valdomi užraktai vaikų apsaugai.

„Range Rover Velar“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 58 900 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs