Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Įvaizdis – dar ne viskas. Arba kodėl „Peugeot 308“ netaps „Golfu“?

Tai automobilis, pagal populiarumą turintis potencialą tapti „Golfu“. Turbūt aršiausioje šiuo metu kompaktinių automobilių klasėje Lietuvoje jau daugelį metų lyderio poziciją užėmęs „Volkswagen Golf“ – įgrisusio dizaino ir pažangių technologijų derinys. Ar atnaujintas „Peugeot 308“ turi šansų perimti šią rolę?
„Peugeot 308“
„Peugeot 308“ / Gamintojo nuotr.

Kodėl gi ne?

Jis gražus, patogus, funkcionalus, nedidelis, sąlyginai patogus ir ekonomiškas. Ko dar reikia populiariam automobiliui? Patikimumo ir patrauklios kainos. Ar naujas 308 šiuos du kriterijus atitinka? Į pirmąjį atsakyti kol kas sunku, tačiau į antrąjį – laisvai. Taip.

Daugumos naujojo „Peugeot 308“ modifikacijų kainos neviršija jo vokiškų analogų. Tad kodėl nesirinkti 308?

Tam trukdo tokie dalykai, kaip greitas automobilio nuvertėjimas bei prastas markės įvaizdis. Jie abu iš esmės yra susiję.

Gamintojo nuotr./„Peugeot 308“
Gamintojo nuotr./„Peugeot 308“

Mitai ir legendos

Neretai įsivaizduojama, kad dešimties metų senumo „Peugeot“ kasmet reikalaus pakabos perrinkimo, o dar po dviejų metų variklis pradės masiškai valgyti tepalus. Nors tai ir netiesa, tačiau mitai be pagrindo neatsiranda. Istorijos apie prancūziškų automobilių remontuoti nenorinčius servisus yra tikros, apie keliskart didesnes remonto darbų kainas negu vokiškiems darbiniams arkliukams – taip pat. Tačiau taip yra ne visur.

Išties, ne kartą teko stebėtis caro laikus menančiais prancūzų technologiniais sprendimais arba keistomis inovacijomis, naudingomis nebent marihuaną kasdien rūkantiems Bobo Marley gerbėjams. Prancūziški automobiliai tuo pasižymi.

Tačiau dalys? Jų kainos tiek vokiškam tautovežiui, tiek prancūziškam ekskliuzyvui yra praktiškai vienodos. Turint galvoje tik originalias. Nes „Made in Taiwan“ užrašu besidabinantys amortizatoriai, be abejonės, kainų svarstykles nusvertų vokiečių naudai.

Pagal populiarumą neaplenks

Tad... kodėl kompaktinės klasės „Peugeot“ (308) automobiliai Lietuvoje nėra populiaresni už „Volkswagen“ („Golf“, „Golf Plus“)? Nauji „Peugeot“ pralaimi daugiau nei trigubai (84 vienetai 308 modelio prieš 284 „Golf“ ir 13 „Golf Plus“ šiemet). Dėvėti populiarumu atsilieka dar labiau.

Gamintojo nuotr./„Peugeot 308“
Gamintojo nuotr./„Peugeot 308“

Naujų „Peugeot“ nepopuliarumą galima paaiškinti. Viena priežasčių – maža išliekamoji vertė. Ne tokia, kaip „Lancia“ (kai dešimties metų amžiaus nesulaukusį pusėtinos būklės automobilį galima nusipirkti už porą tūkstančių litų), tačiau iki klasės lyderio „Golf“ jam gerokai trūksta. Tačiau dėvėti „prancūzai“ yra pigesni už „vokiečius“, o jų būklė, jeigu automobiliai nevažinėti Lietuvoje, yra beveik tokia pati.

„Įvaizdis dar ne viskas“, anksčiau teigė vieno populiaraus produkto reklaminis šūkis. Tačiau, šiuo atveju, atrodo, kad viskas. „Peugeot 308“ nelemta tapti kompaktinių automobilių klasės etalonu Lietuvoje. Bet gal tai ir gerai? Bent jau tiems, kas tokius vairuoja.

Skaičių gerbėjams – visos atnaujinto „Peugeot 308“ modifikacijos. Ir „Volkswagen Golf“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?