Jungtinėje Karalystėje (JK) suprojektuoto ir pagaminto visureigio dizainas yra visiškai naujas, sukurtas siekiant pasiūlyti pirkėjams geriausią pasaulyje elektrinį automobilį, kuriame daugiausia dėmesio skiriama vairuotojui. Šiame modelyje dera sportinio automobilio savybės, nulinė tarša, išskirtinis rafinuotumas ir kompaktiškiems visureigiams su visų varančiųjų ratų sistema būdingas praktiškumas, taigi I-PACE išsiskiria iš kitų šio segmento modelių.
Remiantis bandymų, atliktų pagal naująją pasaulio mastu suderintą lengvųjų automobilių bandymų metodiką (WLTP), rezultatais, su visiškai įkrauta 90 kWh galios ličio jonų baterija nuvažiuosite apie 292 mylias (470 km). Naudodami 100 kW galios nuolatinės srovės įkroviklį, bateriją nuo 0 iki 80 proc. įkrausite vos per 40 minučių. Du nedaug sveriantys, kompaktiški ir efektyvūs automobilių gamintojo „Jaguar“ suprojektuoti varikliai bendrai generuoja 400 AG ir 696 Nm sukimo momentą, taigi nuo 0 iki 60 mph (96 km/val.) įsibėgėsite vos per 4,5 sekundės.
Profesorius seras Ralfas Spethas, automobilių koncerno „Jaguar Land Rover“ generalinis direktorius, priėmęs „Jaguar I-PACE“ modeliui suteiktą „Golden Steering Wheel“ apdovanojimą Berlyne vykusioje ceremonijoje, pasakojo:
„Siekdamas įgyvendinti nulinės taršos viziją, automobilių gamintojas „Jaguar Land Rover“ užsibrėžė siekti itin didelio tikslo – sukurti aplinką tausojančią uždarojo ciklo ekonomiką. Visiškai elektrinis visureigis „Jaguar I-PACE“ yra tikras ir kūrybiškas mūsų vizijos įkūnijimas.
Tai yra vienas iš keleto modelio I-PACE pelnytų prestižinių apdovanojimų. Pernai I-PACE išrinktas Europos metų automobiliu.
Keturiasdešimt trečiųjų „Golden Steering Wheel“ apdovanojimų metu milijonai žurnalo „Auto Bild“ skaitytojų kartu su sekmadieniais leidžiamo laikraščio „Bild am Sonntag“ skaitytojais balsavo už savo favoritus.
Suskaičiavus balsus, buvo atrinkta po tris finalininkus kiekvienoje iš septynių kategorijų. Visus juos Lužicos žiedinių lenktynių trasoje kruopščiai išbandė apdovanojimų komisijos nariai – lenktynių vairuotojai, žymiausi automobilių žurnalistai ir kiti automobilių ekspertai, kurie daugiausia dėmesio skyrė valdymo dinamikai, automobilio reagavimui į vairuotojo komandas, dizainui ir bendroms eksploatavimo sąnaudoms.