„Jaguar Land Rover“ automobilių maketai taps banglentėmis

„Jaguar Land Rover“ pristato naują projektą „Waste to Wave“, kurio misija – į banglentes perdirbti iš poliuretano gaminamus koncerno automobilių maketus.
„Jaguar Land Rover“ automobilių maketai tampa banglentėmis
„Jaguar Land Rover“ automobilių maketai tampa banglentėmis

Skaičiuojama, jog į vandenynus kasmet išmetama maždaug 8 milijonai tonų plastiko, kuriam visiškai suirti reikia 500 metų. Siekdamas atkreipti dėmesį į šią problemą ir sumažinti atliekų poveikį aplinkai, automobilių koncernas „Jaguar Land Rover“ pristato banglenčių ir irklų liniją, pagamintą iš perdirbto poliuretano, naudojamo automobilių ir jų dalių maketų gamyboje.

Kiekvieno automobilio dizaino kūrimo procese yra naudojamas poliuretanas ir molis – iš jų rankomis kuriami natūralaus dydžio automobilių maketai. Iki šiol automobilio maketo „skeletą“ sudarantys polimeriniai dariniai pristačius automobilį būdavo sunaikinami, o molis perdirbamas ir panaudojamas kitų modelių gamybai. Nuo šiol visas „Jaguar Land Rover“ automobilių dizaino kūrimo procese panaudotas plastikas bus surinktas, susmulkintas ir perdirbtas į banglentes bei irklus.

Vadovaudamasis „zero waste“ strategija koncernas „Jaguar Land Rover“ praėjusiais metais iš panaudotų automobilių maketo perdirbo 18,5 tonas molio, kurio didžiąją dalį panaudojo naujų maketų kūrimui, o likusią dalį atidavė universitetams. Be to, praėjusiais metais koncernas iš gamybos atliekų surinko maždaug 50 tūkst. tonų perdirbto aliuminio – tokio kiekio užtenka pagaminti apie 200 tūkst. „Jaguar XE“ kėbulų.

Pirmoji banglentė buvo sukurta perdirbus panaudotą naujojo „Discovery Sport“ dizaino maketą. Ją išbandė Anglijos moterų atvirojo banglenčių čempionato nugalėtoja Lucy Campbell.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis