Modelio gamos viršūnėje kol kas bus XE S modifikacija, kurios širdis – 3 litrų darbinio tūrio V6 benzininis variklis, paskanintas turbokompresoriumi ir generuojantis 340 AG bei 450 Nm sukimo momentą.
Lengvutis kėbulas, aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė ir solidus sukimo momentas automobiliui nuo 0 iki 97 km/h leidžia įsibėgėti vos per 4,9 sekundės. Maksimalus XE S greitis elektronikos pagalba apribotas iki 250 km/h. Vidutinės degalų sąnaudos siekia 8,3 l/100 km.
XE yra pirmasis naujos „Jaguar“ modulinės aliuminio architektūros kūdikis. Ilga ratų bazė ir žemai įtaisyti keleivių krėslai kėbulo dizaineriams leido brėžti veržlias, sportinėms kupė būdingas linijas. XE priekis išsiskiria masyviais ortakiais ir griežtu žibintų žvilgsniu. Nedideli chromuoti šoniniai ortakiai bei subtilus galinis spoileris aiškiai užsimena, kad sportiškumas yra „Jaguar“ genuose.
Bazinę XE jėgainę sudarys 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų benzininis variklis ir šešių laipsnių mechaninė arba 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė. Du „Ingenium“ šeimos dyzeliniai varikliai išsiskirs itin menka anglies dvideginio emisija – 99 g/km.
XE tapo lengviausiu, tvirčiausio kėbulo ir aerodinamiškiausiu „Jaguar“ sedanu markės istorijoje. Jis taip pat yra pirmasis „Jaguar“, kuriame montuojamas visiškai elektrinis vairo stiprintuvas. Šio modelio eksploatacinės sąnaudos taip pat bus mažiausios iš visų „Jaguar“, jis taip pat pat draugiškiausias aplinkai.
XE gaminamas „Jaguar Land Rover“ Solihalo gamykloje Didžiojoje Britanijoje. Į naujai pastatytas gamybos linijas koncernas investavo daugiau nei 6 mlrd. litų. Naujoje gamykloje dirba 1700 žmonių.