Agentūros dokumente, kuriame išdėstyti įtarimai, yra nurodyti 127 savininkų skundai valstybinėms institucijoms, susiję su 110 avarijų ir 52 sužeidimais.
Pasak Nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos, įtarimai apima apie 500 tūkst. „Tesla Model 3“, „Tesla Model S“ ir „Tesla Model X“ transporto priemonių, pagamintų 2013–2019 metais. Agentūros tyrimų biuras įvertins skundą ir nuspręs, ar ji turėtų pradėti oficialų tyrimą.
Naujienų agentūrai AP kol kas nepavyko gauti „Tesla“ komentarų.
Minėtasis skundas papildė federalinių tyrimų, susijusių su Kalifornijos valstijos Palo Alto mieste įsikūrusios automobilių gamintojos, sąrašą.
NHTSA jau tiria tris gruodžio mėnesį įvykusias avarijas, į kurias pateko „Tesla“ automobiliai ir kuriose žuvo trys žmonės. Agentūros specialusis avarijų tyrimo skyrius pasiuntė savo darbuotojus į dviejų avarijų vietas atlikti tyrimų. Taip pat tiriama dar viena avarija Konektikute.
Be to, Nacionalinė transporto saugos valdyba vasario 25 dieną surengs atskirą mirtinos avarijos Kalifornijos Mauntin Vju mieste, į kurią pateko „Tesla“ automobilis, kurį valdė bendrovės autopiloto sistema, nagrinėjimą.
Institucijos mėgina išsiaiškinti, ar automobilius valdė autopiloto sistema, skirta automobilį išlaikyti jo eismo juostoje bei saugiu atstumu nuo kitų transporto priemonių. Sistema taip pat gali savarankiškai pakeisti eismo juostas.
„Tesla“ ne kartą yra sakiusi, kad jos autopiloto sistema yra skirta tik padėti vairuotojams, kurie vis tiek turi išlaikyti dėmesį ir visada būti pasirengę perimti automobilio valdymą. Bendrovė teigia, kad „Tesla“ automobiliai su autopiloto sistema yra saugesni nei transporto priemonės, kuriose šios sistemos nėra, tačiau perspėja, kad sistema neužkirs kelio visoms avarijoms.
NHTSA avarijų programa patikrino 23 avarijas, susijusias su transporto priemonėmis, kuriose, agentūros manymu, veikė iš dalies automatizuotos išplėstinės vairuotojų pagalbos sistemos. Keturiolika šių atvejų buvo susiję su „Tesla“ modeliais.
Agentūra atlieka daugiau nei 100 avarijų tyrimus per metus.