IIHS automobilių daužymo testų arsenale – smūgiai iš priekio su 40 proc. bei 25 proc. perdengimais, smūgiai į šoną ir automobilio galą bei stogo stiprumą nustatantis apsivertimo bandymas. Visuose šiuose bandymų testuose „Audi A3 Sedan” pelnė maksimalų įvertinimą. Taigi, šio automobilio pasyvus saugumas – aukščiausio lygio.
Aktyvus „A3 Sedan” saugumas taip pat įvertintas aukščiausiu lygiu. Tokį įvertinimą padėjo pelnyti adaptyvinis tempomatas su „Audi pre sense front” funkcija. Šis elektroninis saugos užtikrinimo pagalbininkas nuolat matuoja atstumą iki priešais esančio automobilio ir užtikrina saugios distancijos laikymąsi. Pavojingai sumažėjus atstumui tarp automobilių suveikia vairuotoją apie tai įspėjantis garsinis signalas.
Vairuotojui nespėjus sureaguoti, atliekamas dalinis arba visiškas avarinis stabdymas. Jeigu susidūrimo išvengti neįmanoma, suveikia pakartotinio smūgio išvengimo avarinis stabdys.
Komentuodamas puikius saugos bandymo JAV rezultatus, „Audi AG” automobilių saugos vyr. inžinierius Joachimas Scheefas pažymėjo, jog kuriant „Audi A3 Sedan” pavyko suformuoti puikų aktyvios ir pasyvios saugos bei prevencinių priemonių derinį, užtikrinantį visų eismo dalyvių saugumą.
„Audi A3 Sedan” JAV rinkoje debiutuoja jau balandį.