Tačiau palyginti su atitinkamu ikipandeminių 2019-ųjų laikotarpiu, pardavimai sumažėjo 0,4 procento.
Nepaisant didelio pardavimų šuolio per metus, ekspertai akcentuoja augimo sulėtėjimą ketvirčio pabaigoje, daugiausia dėl ribotos pasiūlos. Visame pasaulyje juntamas lustų trūkumas privertė daugumą automobilių gamintojų pristabdyti gamybą, nepaisant stiprios paklausos ekonomikos atsigavimo sąlygomis.
Pažymima, jog praėjusį mėnesį vidutinė parduotų automobilių kaina pirmąkart viršijo 40 tūkst. JAV dolerių. Automobilių gamintojai apkarpė nuolaidas, tačiau jų produkcija vis tiek buvo nupirkta.
„General Motors“ pardavimai JAV palyginamuoju laikotarpiu išaugo 39,7 proc., „Stellantis“ – 32,2 proc., „Toyota“ - 73,1 proc., „Nissan“ – 68,1 procento.