Nacionalinės greitkelių eismo saugos administracijos (NHTSA) duomenimis, per šiuos incidentus iki šiol žuvo vienas žmogus, o daugiau kaip 100 buvo sužaloti.
Užbaigus tyrimus, kurie buvo pradėti kovo 29 dieną, gali būti atšaukta beveik 3 mln. abiejų gamintojų transporto priemonių: 1,7 mln. „Kia Optima“, „Kia Sorento“ ir „Kia Soul“ modelių automobilių ir beveik 1,3 mln. „Hyundai Sonata“ ir „Hyundai Santa Fe“ modelių automobilių.
Minėtas mirties atvejis ir 77 sužalojimų atvejai siejami su automobiliais „Kia“, o 26 sužalojimų atvejai – su „Hyundai“ automobiliais.
Nė viena automobilių gamintoja kol kas neatsakė į naujienų agentūros AFP prašymą pakomentuoti padėtį.
Pirmoji apie užsidegančius automobilius reguliuotojams 2018 metais pranešė Automobilių saugos centru (CAS) pasivadinusi vartotojų teisių gynimo grupė.
Gali būti atšaukta beveik 3 mln. abiejų gamintojų transporto priemonių.
NHTSA tuomet paprašė pateikti informaciją „apie visus“ dviejų bendrovių transporto priemonių „gaisrus, kurie buvo susiję ir nesusiję su varikliais“.
„Tikimės, jog tyrimai bus greitai užbaigti ir automobiliai bus kuo greičiau atšaukti. Tikrovė yra ta, kad užsitęsę tyrimai neapsaugos „Kia“ ir „Hyundai“ automobilių savininkų, kurių automobiliai turi būti atšaukti ir suremontuoti“, – pareiškė CAS vykdomasis direktorius Jasonas Levine.
„Federalinė vyriausybė jau seniai turėjo panaudoti visas galias, kad būtų atsakyta, kodėl tiek tūkstančių „Kia“ ir „ Hyundai“ transporto priemonių užsidegė, nors ir nepatyrė avarijų“, – pridūrė jis.
Pasak NHTSA, netikėtų „Kia“ ir „Hyundai“ automobilių gaisrų kildavo ir anksčiau. Nuo 2015 metų remontui buvo atšaukta apie 2,4 mln. abiejų šių gamintojų transporto priemonių, nors užsidegimo rizika grėsė maždaug 6 mln. automobilių.