Senatoriui užkliuvo sistema „Autopilot“, nors „Tesla“ nuolat pabrėžia (taip pat ir vartotojo vadove), kad ji nėra pritaikyti veikti savarankiškai, be žmogaus įsikišimo.
Ši sistema – tik elektroninis pagalbininkas, galintis koreguoti automobilio kursą ar panaudoti stabdžius, tačiau vairuotojas vis tiek privalo laikyti rankas ant vairo ir būti pasirengęs bet kada įsikišti, rašo trucker.
„Autopilot“ turi trūkumų, bet, manau, juos galima ištaisyti“, – teigia senatorius, priklausantis Senato prekybos, mokslo ir transporto komitetui. Pasak jo, sistemos pavadinimas klaidina vairuotojus. Jie pradeda galvoti, kad automobilio valdymą galima patikėti kompiuteriui. Tačiau problemą galima išspręsti pakeitus pavadinimą.
Taip pat E.Markey pabrėžė, kad „Tesla“ turėtų papildyti sistemos funkcijas, kad būtų užtikrinti, jog vairuotojas stebės kelią net ir jai veikiant.
Senatoriai "Tesla" ir jos vis dažniau kritikuojama sistema susidomėjo dar 2018 m., kadangi automobiliai su pagalbine sistema „Autopilot“ vis dažniau patenka į avarijas, dalis kurių baigiasi tragiškai.