Su „Jeep“ klubo prezidentu pavyko susisiekti būtent tuo metu kai jis ilsėjosi Malaizijoje, tačiau apie „Jeep“ ženklą bei jo svarbą Lietuvoje jis sutiko kalbėtis vos tik išlipęs iš lėktuvo.
Išbandė daug, prisirišo prie vieno
Jeigu paklaustumėte, ką N.Laurinaitis mėgsta veikti, jis atsakytų, kad pagrindinė jo veikla yra susijusi su automobiliais. Jis ne tik vairuoja išskirtinį „Jeep“ modelį, bet yra ir „Jeep Club Lithuania“ prezidentas.
Kaip pašnekovas tapo „Jeep“ entuziastu? Anot jo, viskas labai paprasta.
„Gyvenime teko išbandyti tikrai daug automobilių, tačiau tikras džipas yra tik vienas. Ir visi puikiai žino, kokiu prekės ženklu jis pažymėtas“, – pabrėžė „Jeep“ gerbėjas.
N.Laurinaitis vardijo, kad automobilis privalo turėti išskirtinių bruožų, vairuotojui teikti ypatingų vairavimo ir važiavimo patirčių. Be to, automobilis dar privalo būti patogus ir ekonomiškas.
„Sudėjus viską į vieną, gauname „Jeep“. Ir tai ne tik markė, tai gyvenimo būdas. Tokius automobilius renkasi žmonės, kurie nebijo nusukti nuo asfalto. Automobilis turi nebijoti purvo ir kaip ištikimas draugas vesti į priekį“, – šypsodamasis pasakojo „Jeep“ entuziastas.
Turi vieną rečiausių versijų
Kurį laiką N.Laurinaitis vairavo dyzelinį „Grand Cherokee“. Bet šiuo metu jo garaže išskirtinio ir galingo „Jeep Grand Cherokee SRT“ modelio „Night“ versija. Pastarųjų pasaulyje yra išleista labai nedidelis skaičius.
Šis visureigis yra išleistas minint „Jeep“ 75 metų sukaktį. Būtent tiek pat, 75 vienetai, šių automobilių buvo pagaminta. Lietuvoje vienintelis toks modelis priklauso pašnekovui. Demonstruodamas išskirtinumą, N.Laurynaitis automobilį užregistravo su vardiniu „NIGHT1“ valstybinio ženklo numeriu.
Automobilis nuo standartinio „Grand Cherokee“ iš išvaizdos skiriasi tik keliais elementais, tačiau sportinis salonas su anglies pluošto apdailomis ir po variklio dangčiu slypinti galinga „Hemi“ širdis išduoda, kad tai tikras kelių monstras. Automobilio variklio darbinis tūris – 6,4 l. Variklis išvysto 468 AG ir 624 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/val. pagreitėja per 5 sekundes.
„Juo galima važiuoti lėtai, klausantis variklio riaumojimo, arba priešingai – dinamiškai išnaudojant jo galią. Nuspaudus akseleratorių automobilis šauna į priekį kaip žaibas, atrodo, kad automobilio galia su kiekviena perjungta pavara tik auga“, – teigė „Jeep“ klubo prezidentas.
Svajoja apie naują galiūną
Paklaustas, apie kokį automobilį svajoja vietoje turimos „Night“ versijos, pašnekovas tik paslaptingai nusišypso. Daug neatviraudamas jis prisipažįsta, kad netolimoje ateityje „SRT Night“ versijos vietą užims didesnio kalibro žvėris.
„Žinoma, turima versija dėl to, kad yra ribotos laidos bei tikrai išskirtinė, liks mano garaže“, – patikino „Jeep“ entuziastų bendruomenės Lietuvoje vadas.
Kalbėdamas apie galingesnį „Jeep“ modelį, N.Laurinaitis mintyje turi „Grand Cherokee Trackhawk“ modelį. Pastarojo variklis, turintis mechaninį kompresorių, išvysto 707 AG.
„Tai pats beprotiškiausias „Jeep“ kūrinys, kuris tiesiojoje galėtų pamokyti ne vieną superautomobilį“, – įstikinęs N.Laurinaitis.