Kad tie žmonės žinotų, kaip stipriai jie klysta.
Tai yra tikrų tikriausias „Jeep“. Automobilis, kurio markės pavadinimu prieš dešimtmečius buvo pavadintas visas segmentas, savo genų neprarado. „Renegade“, nors ir dalijasi ta pačia platforma su „Fiat 500X“, turi daugybę tik „Jeep“ būdingų mechanizmų, kurie jį išskiria iš kitų miesto visureigių.
Pagrindinės – bekelės galimybės. „Jeep Renegade“ prošvaisa yra 220 mm ir jis gali įveikti 480 mm gylio vandens telkinį. Užvažiavimo laipsnis – 30,5, nuvažiavimo – 34,3. Visi keturi varomi ratai su pavaros „palėtintoju“ bei keliais skirtingais važiavimo režimais, nusileidimo nuokalne sistema. Vardinti būtų galima dar daug, tačiau šį tekstą po to suprastų tik bekelės sportu užsiimantys žmonės.
Visiems kitiems siūlau pažiūrėti, kiek anksčiau išvardintų sistemų turi jūsų mylimas „Nissan Qashqai“, „Honda CR-V“ ar netgi BMW X5 ir pagalvoti, ar dar norite tuos automobilius vadinti visureigiais.
Krosoveris? Beveik
Pagal išorinius matmenis „Jeep Renegade“ patenka į krosoverių segmentą kartu su „Qashqai“, „Opel Mokka“, „Škoda Yeti“ ar „Dacia Duster“. Nors vienintelis „Jeep“ yra pristatomas kaip tikras džipas ir evoliucija jį paveikė mažiausiai, pasirinkimo galimybė išlieka – „Renegade“ gali būti komponuojamas ir su benzininiu, ir dyzeliniu varikliu, ir su mechanine arba automatine pavarų dėže, ir varomas dviem ar keturiais ratais.
Variklių gama – nuo 110 iki 140 AG benzininiai ir nuo 120 iki 170 AG dyzeliniai. Pavarų dėžė – mechaninė 6 laipsnių arba automatinė 9. Gali skambėti neįtikėtinai, bet 9 laipsnių pavarų dėžes jau montuoja „Honda“, „Jeep“, „Fiat“ ir dar keli gamintojai.
Svarstantiems apie „Opel“ ar „Nissan“ modelius tik dėl nedidelės jų kainos, vertėtų užmesti akį į „Jeep“ kainoraštį. Pigiausias „Renegade“, varomas priekiniais ratais, turintis benzininį 110 AG variklį ir paprasčiausią „Longitude“ komplektaciją, kainuoja mažiau nei 19 tūkst. eurų. Dyzelinis variklis, automatinė pavarų dėžė, keturi varomi ratai ir gerokai turtingesnė „Limited“ vidaus įranga „Renegade“ kainą pakelia iki 28 tūkst. eurų.
„Opel“, „Nissan“ ir kiti? Gerai sukomplektuoti, visi jie žaidžia panašiame kainų lygyje. Tačiau į bekelę važiuotumėt tik su vienu iš jų.
Itališka įtaka
Ne paslaptis, kad „Jeep“ jau keletą metų turi itališkų genų, o nuo praėjusių jų gavo itin daug. „Jeep“ moka kurti pravažumu pasižyminčius visureigius, „Fiat“ gamina puikius dyzelinius variklius – neblogas duetas.
„Jeep Renegade“ šis duetas atsiskleidžia visu gražumu. Variklių pasirinkimas yra kaip „Fiat“ ar „Alfa Romeo“ modelyje. Reikia benzininio? 3 galios lygiai (110, 140 ir 170 AG), reikia dyzelinio – dar trys (120, 140 ir 170 AG). Kainos – nuo 18 990 iki 31 160 Eur.
Tai yra puikios naujienos itališkų produktų fobijos neturintiems žmonėms, kadangi FIAT koncerno sukurti benzininis „MAir“ ir dyzelinis „MJet“ varikliai yra vieni geriausių savo lygose, vertinant galią, ekonomiją ir patikimumą.
Renkantis tokį automobilį kaip „Jeep Renegade“, ypatingai išryškėja taisyklė „pigią mėsą šunys ėda“. Visi šiame modelyje esantys varikliai yra puikūs išskyrus vieną – patį pigiausią, išvystantį 110 AG. Šio automobilio pirkėjas turėtų susitaikyti su tuo, kad „Renegade“ kainuos mažiausiai 22 tūkst. Eur, o keturiais ratais varoma versija – mažiausiai 25 tūkst.
Ieškote keturiais ratais varomo visureigio už 20 tūkst? Grįžkite į „Nissan“ ar „Opel“ salonus. Tačiau nesvajokite apie drąsų važiavimą asfalto neregėjusia danga.