Jeigu bagažas galėtų kalbėti: „Pulsar“ bagažinė – erdvė visiems gyvenimo atvejams

Holivudo filmai mums leidžia suprasti, kad bagažinės tūris turėtų būti matuojamas žmonių kūnais. Bet tai – anapus ekrano: automobilių gamintojai informaciją apie talpumą pateikia naudodamiesi ISO (Tarptautinės standartizavimo organizacijos) nustatyta metodika. Ji bagažinės tūrį matuoja litrais.
Andrius Laucius „Nissan Pulsar“ bagažinėje
Andrius Laucius „Nissan Pulsar“ bagažinėje

Tai – objektyvus tyrimas, leidžiantis vieno automobilio naudingą tūrį palyginti su varžovais.

Naujasis „Nissan Pulsar“ garsėja išskirtine salono erdve, kuri visa galva pranoksta bet kurį konkurentą ir netgi daugybę aukštesnės klasės automobilių. 

„Nissan Pulsar“
„Nissan Pulsar“

Bet sumanus salono planavimas lėmė, kad „Pulsar“ yra erdvus ne tik keleiviams, bet ir jų bagažui. Tai nėra dažnas atvejis, nes bendras automobilio kėbulo ilgis nėra neribotas ir dizaineriai turi nuspręsti, kam reikia skirti daugiau erdvės: bagažui ar keleiviams? Nepaisant nedidelio automobilio ilgio, „Nissan“ konstruktoriai rado daugiau nei pakankamai vietos viskam. Dabar, pasirodžius naujajam „Pulsar“, net kyla klausimas: kodėl tai iki šiol atrodė neįmanoma?

Minimali naujojo automobilio bagažinės talpa siekia net 385 litrus. Tai yra 5 litrais daugiau, nei „Volkswagen Golf“ ir  20 litrų daugiau, nei „Ford Focus“. Bagažinės erdvė yra plati ir pakankamai gili. Nulenkus galines sėdynes, skyriaus talpą galima padidinti net keletą kartų, iki 1395 litrų. 

Nulenkus sėdynes, „Pulsar“ gali gabenti stambius krovinius. 40/60 procentų santykiu padalintas galinės sėdynės atlošas leidžia gale palikti vieną arba dvi sėdimas vietas, kartu gabenant stambesnių gabaritų krovinius.

Erdvios bagažinės privalumai atsiskleidžia bet kur ir bet kada. Netgi netikėčiausiose situacijose. Pavyzdžiui, fotografuojant automobilius

Erdvios „Pulsar“ bagažinės privalumai atsiskleidžia bet kur ir bet kada. Netgi netikėčiausiose situacijose. Pavyzdžiui, fotografuojant automobilius.

Norint nufotografuoti judantį automobilį, fotografas įsitaiso kitoje, priekyje arba šalia važiuojančioje mašinoje. Geresniam kadrui tinka pravira bagažinė. Tada mes sužinome, kad ne visos bagažinės yra vienodos. 

Bagažinėje įsitaisiusio žmogaus požiūris gali pasirodyti kiek neįprastas. Bet šiuo atveju svarbu patogi bagažinės anga, apdailos detalių tvirtumas, plotis ir gylis.

Fotografui Andriui Lauciui kelionė bagažinėje yra įprastas reiškinys. Supraskite teisingai: važinėdamas asmeniniais arba darbo reikalais, jis noriai naudojasi sėdynėmis. Bet bagažinė suteikia gero rakurso galimybę, kurios Andrius nenori praleisti. Neseniai, fotografuodamas naująjį „Pulsar“ ir aštuonis jo „bendraklasius“, fotografas turėjo neeilinę galimybę išbandyti eilės populiariausių hečbekų bagažines. 

Jos – tikrai ne vienodos. Kai kurios – per siauros, kitos – per ilgos. Dar kitose tiesiog visiškai ankšta. Kai kuriuose girgžda apdailos konstrukcijos arba bagažinės dugną dengiantis dangtis. A. Laucius prisipažino, kad iš kai kurių bijojo iškristi. Nors fotosesija vyko Aukštadvario kartodrome, tokia galimybė neatrodė viliojanti. 

Neįprastu būdu įšbandęs visos eilės hečbekų bagažines, fotografas savo simpatijas atidavė erdviai ir patogiai „Nissan Pulsar“ bagažinei.

Taigi, jei mūsų bagažas galėtų kalbėti, jau žinome, kurią bagažinę jis pasirinktų.

Daugiau apie naująjį „Nissan Pulsar“ sužinosite, apsilankę adresu www.nissan.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų