Pripažinkime faktą: rastį parduodamą gražų, nemodifikuotą „Nissan 180SX“ yra tolygu rasti vienaragį. Taip tiesiog nebūna. Šis 180SX neapdaužytas nuo nevykusių „drifto“ bandymų, nežemintas, neapklijuotas krūva lipdukų ir, kas svarbiausia, – nebrangus. Už šį 180SX sumokėsite viso labo 5000 eurų.
180SX išoriškai atrodyti be galo panašus į 200SX ar 240SX. Taip yra todėl, kad tarp šių dviejų modelių rasite labai nedaug skirtumų, kurie gali būti pastebėti žibintuose. Šie modeliai labiausiai skiriasi varikliais: Japonijos rinkai gamintas 180SX turi 2 litrų darbinio tūrio SR20DET variklį, Europai skirtas 200SX – 1,8 l CA18DET, o JAV kurtas 240 SX – 2,4 l KA24DE. Būtent SR20DET variklis dėl ilgaamžiškumo ir tobulinimo potencialo yra mėgstamas „drifterių“.
Šio parduodamo „180SX“ modifikacijų sąrašas ypač trumpas: HKS išmetimo sistema, tarpinis oro aušintuvas (angl. „Intercooler“), automatinė turbinos aušinimo sistema (angl. „Turbo timer“). Viskas. Visa kita gamykliška. 180SX už tokią kainą, ko gero, bus labai greitai parduotas. Vienintelis klausimas – ar naujasis šeimininkas išlaikys jį gamyklišką, ar naujus namus suradusiam 180SX teks gulti ant žemės ir kęsti aukštas apsukas šoninio slydimo trasoje.