Juk ne limuzinas: kodėl „Mercedes“ ryžosi gaminti A Klasės hečbeką?

Nors Karlo Benzo 1886 metais užpatentuotas „Benz Patent Motorwagen“ yra laikomas pirmuoju automobiliu, pirmasis „Mercedes-Benz“ markės modelis buvo pagamintas tik 1926 metais.
Mercedes-Benz šiuo automobiliu pirmą kartą žengė į kompaktiškų hečbekų rinką. (Gamintojo nuotrauka)
Mercedes-Benz šiuo automobiliu pirmą kartą žengė į kompaktiškų hečbekų rinką. (Gamintojo nuotrauka)

„Mercedes-Benz“ iš karto tapo prabangių automobilių gamintoju ir toks yra iki šiol. Tiesa, šis įvaizdis šiek tiek susvyravo 1997 metais, kai prasidėjo A klasės hečbeko gamyba.

20-ojo amžiaus pabaigoje automobilių rinka atrodė labai segmentuota ir skirtingos markės turėjo savo teritorijas. Pigesni, kompaktiški automobiliai nebuvo „Mercedes-Benz“ duona, bet šis prabangių ir komercinių mašinų gamintojas ne kartą demonstravo norą žengti į šį sektorių.

1982 metais pristatytas koncepcinis automobilis NAFA nustebino ne vieną – negi „Mercedes-Benz“ ruošiasi gaminti miesto mažylį? Vos 2,5 metrų ilgio NAFA buvo labiau jau idėja nei gamybai ruoštinas produktas.

Tai tikriausiai labiausiai ir domino „Mercedes-Benz“ vadovus – galimybė dalį aukštos klasės automobilių gamyboje sukauptos patirties nuleisti į maždaug „Volkswagen“ lygį ir taip, galbūt, išplėsti „Mercedes-Benz“ horizontus bei pademonstruoti inžineriškai kūrybišką mąstymą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis