Praėjusią savaitę GM padalinys Europoje „Opel/Vauxhall“ pranešė, kad naujos kartos „Astra“ modelio gamyba bus patikėta Ellesmere Port mieste įsikūrusiai gamyklai Didžiojoje Britanijoje, bei Glivicės gamyklai Lenkijoje. Naujos kartos modelio gamyba prasidės 2015 metais.
Šią naujieną sekė žinia, kad „Astra“ modelis didžiausioje kompanijos Riuselheimo gamykloje Vokietijoje nebebus gaminamas.
Vokietijos naujienų agentūros pranešime galima įžvelgti abejonių, ar šis sprendimas tikrai buvo skaidrus. Agentūra cituoja „Opel“ darbo vadovo Wolfgango Schaeferio-Klugo žodžius, kad yra požymių, rodančių, jog Jungtinės Karalystės valdžia su savo pasiūlytomis subsidijomis suvaidino lemiamą vaidmenį GM koncernui sprendžiant struktūrinius pokyčius.
Wolfgango Schaeferio-Klugo teigimu, Riuselheimo gamykla yra moderniausia, kokia turi „Opel“. Čia pagaminti automobilį yra 219 eurų pigiau, negu Ellesmere Port gamykloje. Taigi, sprendimas pasirinkti gamyklą Jungtinėje Karalystėje yra ekonomiškai nepagrįstas.