Jungtiniuose Arabų Emyratuose gyvenantys oligarchai šiek tiek „modifikavo“ šias lenktynes. Mat, jie startuoja ne ant tiesaus bei lygaus, kaip veidrodis, asfalto, o ant smėlio. Finišo linija tik už 300 metrų, tačiau iki jos reikia kapstytis per 50 laipsnių kampu pasvirusią kopą.
Šiam tikslui tokių lenktynių dalyviai ruošia specialius visureigius. LIWA 2013 renginyje automobiliai skirstomi į 3 skirtingas klases:
- Visureigių su šešių cilindrų varikliais bei mechaninėmis pavarų dėžėmis
- Visureigių su šešių cilindrų varikliais bei automatinės pavarų dėžėmis
- Visureigių su aštuonių cilindrų varikliais
Automobilių agregatai modifikuojami drastiškai – dažnas visureigis turi milžinišką turbokompresorių, kuris agregato galią pakelia bent iki tūkstančio arklio galių. Žinoma, tokių motorų patikimumas – tiesiog apgailėtinas, tačiau arabams tai – ne iššūkis. Surinkti tokį variklį jiems vieni juokai.
Žinoma, sparčiai greitėdami bei kildami į stačią įkalnę varikliai susiduria su tepimo problema. Dažnas agregatas tiesiog susprogsta neįveikęs nė 300 m distancijos.
Siūlome pažiūrėti, kaip Jungtiniuose Arabų Emyratuose visureigiai siejami su milžiniškomis smėlio kopomis. Dakaro ralio veteranai tikriausiai visą tai priimtų, kaip anekdotą.