„MINI Cooper SE“ turi 29 kWh bateriją ir gali įveikti apie 185 km tarp įkrovimo stotelių. Tai – labiau miesto automobilis, nors MINI tikrai nebijo ir vingiuotų užmiesčio keliukų. Išoriškai „Cooper SE“ skiriasi nuo benzininių savo brolių. Pagrindinės grotelės yra užblokuotos, aplink daug žalių dizaino elementų, o ir ratlankiai yra labai aerodinamiški.
Na, pagal ratlankius elektrinio MINI nuo benzininio neatskirsite, nes tie aptakūs ratai yra papildomos įrangos dalis. Jie vadinasi „Power spoke“. Nors tai sunku pastebėti, jie iš tikrųjų buvo sukurti žvelgiant į standartinį britišką elektros kištuką. Tiesa, dar visai neseniai jie turėjo kitą pavadinimą.
Prieš kelias dienas „Power spoke“ ratlankiai vis dar vadinosi „Corona spoke“. Tai pastebėjo tik tie, kurie atidžiai nagrinėjo „MINI Cooper SE“ papildomos įrangos kainoraštį. Keli žmonės apie tai prakalbo „Twitter“ tinkle ir MINI nusprendė pakeisti šį pavadinimą. Tai nebuvo registruotas prekinis ženklas, todėl šis pakeitimas buvo paprastas ir greitas.
MINI „Corona spoke“ pavadinimą sugalvojo gerokai prieš COVID-19 pandemiją. Pats žodis „Corona“ nereiškia nieko blogo – tiesiog karūna. BMW, kuriai ir priklauso MINI, „Corona“ yra vadinę savo žibintų dizainą. Tiesą sakant, žodis „Corona“ automobilių pasaulyje kadaise buvo naudojamas gana plačiai. Štai Brazilijoje parduodamos „Fiat X1/9“ replikos yra vadinamos „Corona Dardo“. Tuo tarpu „Toyota Corona“ yra pakankamai svarbus modelis savo gamintojo istorijoje, gamintas 1957-2001 metais.
Ir tai – tik keli pavyzdžiai. MINI nusprendė atsikratyti šio nemalonų skonį įgijusio žodžio. Ir tikriausiai tai nėra blogas sprendimas – „Power spoke“ vardas dar geriau tinka elektros kištuką primenantiems ratlankiams.