Vardiniai numerio ženklai išsiskiria tuo, jog yra sudaryti ne kaip visiems įprasta iš trijų raidžių ir trijų skaitmenų. Jo užrašą – susikuria pats klientas. Svarbu, kad vardinį numerio ženklą sudarytų nuo 1 iki 6 simbolių, iš kurių bent vienas turi būti skaičius.
Čia galima pastebėti ir klientų kūrybiškumą, kuomet yra atrandamos pačios įvairiausios kombinacijos. Pavyzdžiui: skaitmuo „1“ naudojamas kaip raidė „I“, „2“ – kaip skiemuo „DU“, o „3“ – kaip „E“ raidė ir pan.
Vardiniuose numerio ženkluose įmonės pavadinimas ir užkoduota verslo istorija
Vardiniai numerio ženklai gali būti naudojami kaip unikali reklamos priemonė, kuomet norima, jog automobilis išsiskirtų ir matytųsi, kokiai įmonei jis priklauso. Anot verslininkų, reklaminiai lipdukai ant automobilio – ne visada labiausiai atkreipiantis dėmesį sprendimas.
„Lonas“ yra šeimos verslas. Jame dirba tėvai ir 4 sūnūs. 2013 metais, kai įmonės veiklos koordinatorė – mama – keitė automobilį, ji nenorėjo ženklinti jo lipdukais, kaip tuo metu buvo žymimos visos įmonės transporto priemonės.
Tad moteris nusprendė įsigyti vardinius numerius LONAS5. Užraše yra ne tik įmonės pavadinimas, bet ir jai svarbus skaičius. 5 buvo pasirinktas kaip simbolis 5 šeimos vyrų jos gyvenime. Kadangi toks sprendimas neliko nepastebėtas aplinkinių, kilo mintis taip brand‘inti visus šeimos narių automobilius. Šiandien tai jau praktiškai tradicija“, – pasakoja Saulius Jakutis, UAB „Lonas“ marketingo vadovas.
Pašnekovas taip pat pastebi, kad, kaip rodo praktika, įmonės pavadinimo ant durelių šono neprisimena beveik niekas, o štai vardinius numerius ne tik pastebi ir įsimena, bet dar ir bičiuliams papasakoja.
Kai pasakoti kuo užsiimi – nebereikia
Kitas vardinių numerio ženklų panaudojimo būdas – užkoduoti jame veiklą, kuria užsiima įmonė. Štai UAB „Kavos bankas“ vadovas Gražvydas Vilčinskas teigia, jog visą gyvenimą dirba tokius darbus, kurie vienaip ar kitaip susiję su kava, tad ir mintis paženklinti automobilį užrašu C0FFEE gimė natūraliai.
„Turėdami šiuos numerius pastebėjome, kad žmonės labai atkreipia dėmesį į juos, fotografuojasi šalia, bando pagauti kadrą pravažiuojančio automobilio ir siunčia jį draugams su prierašu „gal?“, tarsi kviesdami puodeliui kavos. Kadangi keisime patį automobilį, tai ant naujojo planuojame papildomai užklijuoti ir reklamines žinutes, kad žmonės aiškiau identifikuotų įmonę, o ne tik paslaugas, kurias teikiame“, – sako G. Vilčinskas.
Pašnekovas taip pat prisiminė visai neseniai nutikusią istoriją, kuomet per karantino suvaržymus policijos poste sustabdžius automobilį pareigūnas klausė vairuotojo: „Kur važiuojate?“. Vairuotojas atsakė, kad veža klientams kavą. Na, o policininkas su šypsena atsakė: „Mes žinom šiuos numerius ir matom, tad tik darbo pažymėjimą dar parodykite ir galite važiuoti“.