Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ką būtina patikrinti automobilyje prieš techninę apžiūrą: įvardijo tris dažniausius gedimus

Su rūpesčiais dėl techninės apžiūros, vairuotojai paprastai susiduria kas dvejus metus, o statistika rodo, kad daugiausiai darbo techninių apžiūrų stotims tenka balandžio ir gegužės mėnesiais. Tačiau ne visiems automobiliams pavyksta techninę apžiūrą praeiti pirmo vizito metu, rašoma pranešime.

Ką būtina patikrinti automobilyje, kad techninė apžiūra pavyktų iš pirmo karto? Ypač tai aktualu karantino laikotarpiu. Nors techninių apžiūrų stotys laikosi visų saugumo reikalavimų, tačiau rekomendacija vengti nebūtinų kontaktų galioja ir čia.

Į ką atkreipti dėmesį?

Remiantis Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta" duomenimis, dažniausiai aptinkamų gedimų trejetukas: nesureguliuoti artimųjų šviesų žibintai, netvarkinga pakabos sistema ir netvarkinga stabdžių sistema.

„Transekta“ duomenys/ 2019 m. transporto priemonių pristatymas į TA stotis pagal mėnesius
„Transekta“ duomenys/ 2019 m. transporto priemonių pristatymas į TA stotis pagal mėnesius

„Inter Cars Lietuva" atstovas Liutauras Pocius teigia, kad yra kur kas daugiau punktų, kuriuos privalu patikrinti ruošiant automobilį techninei apžiūrai.

„Reikėtų atkreipti dėmesį į tai, ar kėbulas neturi kiaurai iškarodavusių korozijos židinių ar visos plastmasinės kėbulo detalės yra nesulūžusios ir neturi aštrių briaunų. Patikrinti, ar tvarkingai veikia langų atidarymo, uždarymo mechanizmas", – galimus gedimus vardija L.Pocius.

„Svarbi yra ir padangų būklė. Prieš techninę apžiūrą rekomenduojama patikrinti padangų protektoriaus gylį. Standartiškai vasarinių padangų protektoriaus gylis turėtų būti mažiausiai 1,6 mm, o žieminių 3 mm. Tačiau vis tik rekomenduočiau rinktis vasarines padangas, kurių protektoriaus gylis būtų 3-4 mm, žiemines nors 5-6 mm, nes mažėjant protektoriaus gyliui, mažėja ir vandens bei purvo pašalinimas, o tai labai svarbu geram sukibimui", – aiškina L.Pocius.

Lietuvos autoservisus vienijančios „Motointegrator.com" platformos atstovo Roberto Tamulevičiaus teigimu, vairuotojai taip pat dažnai pamiršta, iš pažiūros nereikšmingus, tačiau, automobilio techniniai apžiūrai svarbius dalykus. „Pavyzdžiui, valytuvai turi valyti per visą plotą nepalikdami nevalytų ruožų, o apiplovimo purkštukai turi purkšti ant lango, automobilyje turėtų būti vaistinėlė ir gesintuvas su nepasibaigusiu galiojimo laiku ir šviesą atspindinti liemenė", – sako R. Tamulevičius.

Profesionalus automobilio paruošimas – autoservisuose

Kad užtikrinti tinkamą automobilio būklę, automobilių savininkams rekomenduojama kreiptis į autoservisus, kur transporto priemonės patikra ir paruošimas atliekama kruopščiai ir profesionaliai. Be to, dažnai autoservisai pristato automobilio paruošimą techninei apžiūrai, kaip atskirą kompleksinę paslaugą, kurios metu automobilis kruopščiai patikrinamas ir, jei reikia, suremontuojamas.

Norėdami rasti tinkamiausias remonto dirbtuves savo automobiliui, vairuotojai gali pasinaudoti platforma Motointegrator.com. Joje autoservisai, kurie laikosi karantino reikalavimų ir dirba saugiai, pažymėti specialiu filtru „autoservisas laikosi COVID-19 karantino taisyklių".

VIDEO: Asociacijos „Transeksta“ atstovas R.Gabartas apie nepilietiškus TA stočių lankytojus, platinančius virusą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai