„Maserati Grecale“ Lietuvoje pasirodė prieš metus, tačiau tai buvo „dvilitrė“ versija. Tačiau dabar gamintojas benzingalvių džiaugsmui siūlo tikrą žvėrį, kuris ne tik stilingas, bet ir galingas – „Grecale Trofeo“ versiją su V6 varikliu.
„Grecale Trofeo“ buvo kurtas pagal 3 esmines „Maserati“ taisykles: grožis turi spinduliuoti itališka drąsa išsiskirti iš minios, variklis turi būti tinkamas lenktynėms, o galutinis dizainas privalo atspindėti savininko asmenybę. Iš pradžių šie dalykai gali skambėti kaip gerai sukomponuotas rinkodaros šūkis, bet reikia atkreipti dėmesį į keletą svarbių elementų.
Itališkas dizainas – su agresyvuvo prieskoniu
Šis modelis paveldėjo geriausias „Grecale“ savybes, todėl iškart pasižymi plastiškomis formomis, išraiškingomis grotelėmis priekyje su nauju „Maserati“ trišakiu ir žemėjančia stogo linija, sukuriančia kupe įvaizdį.
Tačiau su „Trofeo“ ženkleliu atėjo ir keletas agresyvesnių dizaino elementų. Pavyzdžiui, priekinis buferis čia išraiškingesnis ir turi anglies pluošto priekinį skirstytuvą. „Maserati“ dizaineriai čia pasirinko stambesnio pynimo anglies pluoštą, sukuriantį išraiškingą raštą. Taip pat iš anglies pluošto pagaminti platūs slenksčiai ir galinis difuzorius, kuris kartu su dviem dvigubais išmetimo vamzdžiais sukuria jau ne sportinį, o lenktyninį įvaizdį.
Raudonas salonas ir erdvė galinėje sėdynėje
Viduje sportiškumo dvasią perteikia anglies pluošto apdailos, kurias galima rinktis pagal savo skonį: nuo turinčios trimatį efektą iki tokios, kur tarp anglies pluošto gijų yra įpinti vario intarpai sukuriantys iki šiol nematytą kontrastą ir įvaizdį. „Trofeo“ modeliai komplektuojami su rankomis surinktu odiniu salonu, kuris gali būti raudonas arba juodas, o pastarąjį paryškina geltonas arba raudonas siuvinėjimas.
Svarbu pabrėžti, kad „Maserati Grecale“, pagal erdvę sėdintiems gale, yra lyderis savo segmente. Papildoma erdvė šiandien suteikia ne tik praktiškumo, bet ir prabangos.
Toliau dizainas priklauso tik nuo savininko, nes „Maserati“ čia paliko erdvės kūrybiškumui. „Grecale Trofeo“ turi net keturių spalvų stabdžių apkabas, kurias galima derinti prie išorės, vidaus ar mėgstamiausio vairuotojo aksesuaro. Jau nekalbant apie tai, Kokias galimybes atrakina „Maserati“ individualumo padalinys „Fuoriserie“.
Pavyzdžiui, nuotraukose esantis modelis nudažytas papildomai užsakoma „Verde Royale Fuoriserie“ spalva, kuri pirmąkart buvo pastebėta ant 1986 metų „Quattroporte Royale“ modelių, kurių pasaulyje yra tik 51.
Sukurtas lenktynėms, pritaikytas kelionėms
„Grecale Trofeo“ širdis – „Nettuno“ V6 variklis, kuris buvo sukurtas, išvystytas ir pagamintas „Maserati“ gamykloje. Tokio momento automobilių entuziastai laukė 20 metų. O laukti buvo ko.
2020 metais jis buvo pristatytas su supersportiniu modeliu MC20.
„Maserati“ inžinieriai tokią galią iš gana kompaktiško variklio išspaudė panaudoję dvigubos uždegimo kameros technologiją. Pirmąkart toks sprendimas panaudotas „Formulės-1“ boliduose, o „Maserati“ yra pirmasis gamintojas, pritaikęs tai serijiniams modeliams.
Tokios konstrukcijos variklis pasižymi protingomis degalų sąnaudomis važiuojant įprastai. Tuo tarpu važiuojant sportiškai jis akimirksniu reaguoja į akseleratorių ir sudaro įspūdį, kad galia čia niekada nesibaigia.
Greičiausias savo segmente
2024 metais „Maserati“ su šiuo varikliu grįžta į didįjį automobilių sportą. „Maserati GT2“ modelis, kuriame sumontuotas „Nettuno“, dalyvaus Europos GT2 klasės čempionate. Bet grįžkime prie „Grecale Trofeo“.
Tokio galingo variklio „Grecale Trofeo“ 100 km/val. greitį pasiekia vos per 3,8 sekundės ir pagal tai yra greičiausias savo segmente. Jis yra greičiausias ir pagal maksimalų greitį, kuris siekia net 285 km/val.