Porsche 992, kaip jį vadina gamintojas ir markės žinovai, yra 45 mm platesnis už savo pirmtaką 991 ir turi žymiai daugiau lengvo aliuminio komponentų. Dizainas, žinoma, nesikeitė drastiškai, bet to niekas ir nesitikėjo. Įdomu tai, kad dizaineriai žvalgėsi į ankstyviausius 911 modelius ir stengėsi sukurti modernią jų interpretaciją.
Sumažėja apsauga nuo vagystės
Tuo tarpu viduje gerokai sumažėjo mygtukų. Mygtukynas, anksčiau supęs bėgių perjungimo svirtį, išnyko – dabar, kaip jau įprasta, visos funkcijos kontroliuojamos didelio ekrano pagalba. 911 taip pat įgijo beraktę atrakinimo ir užvedimo sistemą. Tiesa, norėdami patekti į automobilį neišsitraukę raktelių iš kišenės turėsite pasirašyti kelis dokumentus. Porsche taip užsitikrina, kad visi šią galimybę pasirinkę pirkėjai supras, kad taip šiek tiek sumažėja automobilio apsauga nuo vagystės.
Raktelis užvedimui nebėra būtinas – vairuotojas jį gali palikti kišenėje ar kuriame nors skyrelyje daiktams. 992 variklis užvedamas pasukus jungiklį, įsitaisiusį tarp vairo ir durelių – čia anksčiau būdavo įprasta užvedimo spynelė. Tai yra, dešiniavairiuose automobiliuose užvedimo rankenėlė yra dešinėje, kairiavairiuose – kairėje vairo pusėje. Ir ji iš tikrųjų tiek savo forma, tiek padėtimi primena automobilio šviesų jungiklį, tačiau toks dizainas pasirinktas neatsitiktinai.
Skirtingi modeliai turi unikalių bruožų. Didžiųjų Lamborghini superautomobilių su V12 varikliais durelės atsidaro tiesiai į viršų, daugelis Koenigsegg modelių turi nuimamą stogą, o štai išnykęs SAAB užvedimo spyneles įkurdindavo konsolėje tarp sėdynių. Porsche taip pat turi ne vieną tokį firminį bruožą ir vienas iš jų – užvedimo spynelė tarp vairo ir durelių.
Le Mano palikimas
Tokį bruožą Porsche įgijo automobilių sporte. Legendinės Le Mano ištvermės lenktynės taip pat formavo Porsche charakterį. Kadaise šios lenktynės prasidėdavo sprintu – vairuotojai turėjo bėgti iki savo automobilių per visą trasos plotį. Kuo greičiau vairuotojas pasiekdavo savo automobilį, įsitaisydavo sėdynėje, užvesdavo variklį ir pradėdavo važiuoti, tuo geresnes starto pozicijas jis įgydavo. Porsche sugalvojo kaip pagerinti šio proceso efektyvumą – įtaisė užvedimo spynelę kairėje vairo pusėje, kad vairuotojas viena ranka galėtų užvesti automobilį, o kita – pasirinkti pirmąjį bėgį. Tai suteikė šiokį tokį pranašumą, net jei ir labai mažą.
Žinoma, kiek įmanoma greitesnis automobilio startas kasdieniame gyvenime nėra toks svarbus. Niekas iki savo Porsche nebėga per visą prekybos centro aikštelę, kad galėtų startuoti kiek įmanoma greičiau. Tačiau Porsche šį bruožą išsaugojo kaip unikalią savybę, pabrėžiančią markės ryšį su automobilių sportu.
Taigi Porsche nenorėjo, kad beraktė užvedimo sistema atimtų šią unikalią savybę, todėl pasirinko tokią netradicinę užvedimo rankenėlę. Kitaip tariant, Porsche tokiu išradingu būdu saugojo vieną su marke siejamą bruožą bei tą gerai pažįstamą jausmą, kuomet pasukus raktelį kažkur už nugaros užriaumoja variklis.
Vairuotojas užvedimo rankenėlę turi pasukti kairiąja ranka (dešiniavairiuose automobiliuose – dešiniąja) – lygiai taip, kaip senuosiuose Porsche modeliuose buvo sukamas raktelis.
Dabar raktelis gali likti kišenėje ar rankinėje.