Sugalvoti originalų automobilio pavadinimą nėra taip jau lengva. Gamintojai nori, kad modelio vardas būtų skambus, lengvai ištariamas, įsimintinas ir prasmingas. Jis turi atitikti automobilio charakterį. Geriausi vardai yra istoriniai, nes jie parodo, kad gamintojai nėra atitrūkę nuo savo praeities ir joje ieško stiprybės. Tačiau „Starion“ savo vardą gavo kiek kitaip.
„Mitsubishi Starion“ gamyba prasidėjo 1982 metais. Šis sportinis automobilis pasirodė tuomet, kai sportiški japoniški kupė buvo labai populiarūs – jis iš karto stojo į kovą su „Nissan 300ZX“ ir „Mazda RX7“. Po „Starion“ kapotu riaumojo 2,0 arba 2,6 litrų keturių cilindrų variklis, įprastai montuojamas su turbina. Įvairios „Starion“ versijos išvystė po 150–197 ag (112–147 kW). Tai nebuvo labai galingas automobilis, tačiau jis svėrė tik 1,3 tonas ir buvo varomas galiniais ratais. Smagesnė buvo 5 laipsnių mechaninė transmisija, bet buvo siūloma ir 4 laipsnių automatinė pavarų dėžė.
„Starion“ buvo išties nuostabus automobilis. Kampuotas, su atsimerkiančiais žibintais ir unikaliu statramsčių dizainu jis buvo lengvai pastebimas ir įsimintinas. Salonas, kuris, aišku, šiandien atrodo pasenęs, džiugino krūva mygtukų ir dar daugiau kampų. „Starion“ buvo pats devintasis dešimtmetis ir šiandien, beje, yra neblogas projektinis automobilis arba priedas kolekcijai.
Bet sugrįžkime prie šio modelio vardo. Tuo metu Mitsubishi savo modelius vadino su arkliais susijusiais vardais – tai turėjo simbolizuoti veržlumą ir jėgą. Štai garsusis „Colt“ nebuvo pavadintas ginklų gamintojo vardu. Angliškas žodis colt nurodo jauną vyriškos lyties kumeliuką – supraskite, eržiliuką. „Mitsubishi Eclipse“ savo vardą pasiskolino iš legendinio 18-ojo amžiaus grynakraujo lenktyninio žirgo, kuris laimėjo visas savo lenktynes. „Starion“ vardas taip pat yra susijęs su arkliais ir egzistuoja dvi versijos, kaip.
Pirmoji versija, kurią pakartojo ir garsusis automobilių pasaulio žurnalistas Jeremy Clarksonas, yra susijusi su japonišku akcentu. Japonams sunku ištarti raidę L – tokio garso japonų kalboje tiesiog nėra. Taigi, sklando gandai, kad „Mitsubishi“ savo automobilį norėjo pavadinti žodžiu „Stallion“, reiškiančiu eržilą. Tačiau tuomet telefoninių pokalbių metu dėl to japoniško akcento modelio vardas po truputį pasikeitė į „Starion“. Ši nepatvirtinta teorija teigia, kad tuomet „Mitsubishi“ tiesiog liko prie tokio neįprasto vardo – jis pasirodė esąs dar skambesnis nei „Stallion“. Juolab, kad patiems japonams jį ištarti buvo lengviau.
Tačiau oficiali „Mitsubishi Starion“ vardo istorija yra kitokia. Gamintojas teigia, kad Starion – tai Star of Arion (Ariono žvaigždė) trumpinys. Graikų mitologijoje buvo toks nemirtingas kalbantis žirgas Arionas. Tai buvo ypatingas dievų išveistas gyvūnas, ant kurio sėsti galėjo tikrai ne bet kas. Taigi, „Mitsubishi“ pasirinko tokį mitinį vardą, tačiau, matyt, tiesiog „Mitsubishi Arion“ neskambėjo, todėl buvo pasirinktas „Starion“ vardas.
„Starion 4WD“ – keturiais ratais varoma sportinė versija, kuri buvo kuriama raliui. Šis automobilis prototipo stadijos neperžengė, nes Group B klasė buvo panaikinta.
Gali būti, kad abi versijos yra bent iš dalies teisingos – kas dabar pasakys. Kitų markių Starion versijos buvo vadinamos Conquest – „Chrysler Conquest“, „Dodge Conquest“ ir „Plymouth Conquest“. Tačiau Starion vardas skamba žymiai geriau. Mitsubishi nutraukė „Starion “ gamybą dar 1989 metais. Taigi, net paskutiniams pagamintiems „Starion“ šiemet sukanka 30 metų.