Ši „Chery New Energy eQ2“ versija buvo pristatyta 2018 metais. Kaip galite įsivaizduoti, šis elektromobilis neatitinka vakarietiškų standartų, todėl nėra parduodamas nei JAV, nei Europoje. Pirmieji automobiliai turėjo 32 kWh baterijas, užtikrinančias 251 km įveikiamą atstumą tarp įkrovimų, tačiau neseniai „eQ2“ buvo atnaujintas ir dabar turi 48 kWh baterija, kuri leidžia nuvažiuoti daugiau nei 400 km. Tiesa, reikia nepamiršti, kad tai – kiniškais standartais pagrįsti duomenys.
Žinoma, šis automobilis neturi tradicinės transmisijos – elektromobiliams jų nereikia. Tačiau, jei gerai įsižiūrėtumėte į prietaisų skydelį, pastebėtumėte, kad dešinėje pusėje yra ir nedidelis tachometras.
Tuo tarpu kairėje pusėje yra baterijos likučio grafikas. Priešais vairuotojo kojas yra ir trys pedalai – dar viena elektromobiliuose namatyta keistenybė. Ir ne, nei vienas iš jų nėra stovėjimo stabdis. Galiausiai, salono centre yra ir pavarų perjungimo svirtis. Nors „Chery New Energy eQ2“ neturi pavarų dėžės. Tai kas vyksta?
O vyksta šis tas labai juokingo. Šie automobiliai yra specialiai gaminami vairavimo mokykloms. Elektromobiliams nereikia tiek daug priežiūros, jų eksploatacija yra pigesnė, todėl jie vairuotojų mokymui puikiai tinka. Tačiau elektromobiliai dar yra ir labai brangūs, todėl daugelis jaunų vairuotojų jais nevažinėja. Taigi vairavimo mokyklos turi išmokyti vairuotojus naudotis senamadiškais valdymo prietaisais, nors pačios naudoja elektromobilius.
Vairavimo mokykloms skirtas „Chery New Energy eQ2“ skleidžia dirbtinį variklio garsą. Jis ima ūžti, jei laiku nepasirenkama tinkama pavara, ir net trūkčioja, jei mokinys neatsargiai paleidžia sankabos pedalą.
Ateityje dauguma žmonių važinės elektromobiliais, tačiau dabar gyvename tame pereinamajame laikotarpyje, kai elektromobiliai dar tik pradeda populiarėti. Taigi, reikia visokių įgūdžių ir žinių – net jei mechaninė pavarų dėžė jums nepatinka, nėra bloga mintis išmokti ja naudotis.