Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ką simbolizuoja naujas „Toyota“ prekės ženklas?

„Toyota“ Europoje pristato naują prekės ženklo dizainą ir atnaujintą markės logotipą bei apipavidalinimą. Jis žymi naują erą – automobilių gamintojas tampa mobilumo kompanija, rašoma pranešime.
Naujasis Toyota prekinis ženklas
Naujasis Toyota prekinis ženklas / Toyota nuotr.

Sukurtas atsižvelgiant į augantį klientų ratą, kuriam įmonė siūlo vis daugiau mobilumo prekių ir paslaugų. Naujo tipo dizainas yra aiškus tiek skaitmeniniu, tiek ir fiziniu formatu.

Naujas vizualinis kompanijos identitetas sukurtas remiantis paprastumu ir keturiais kertiniais principais: mąstymu apie ateitį, mobilumu, dar aukštesne kokybe ir ypatingu nuoseklumu, apimančiu visus verslo padalinius ir kompanijos prekės ženklus.

Nuo dabar „Toyota“ logotipas yra paprasto dvimačio dizaino, jame neliko gamintojo užrašo, kadangi prekės ženklas yra puikiai žinomas visoje Europoje.

Dizainas perteikia paprastumą, skaidrumą ir šiuolaikiškumą, yra puikiai pritaikytas tiek skaitmeninei erdvei, tiek ir realių ženklų gamybai. Naujasis logotipas žymės visą informacinę gamintojo medžiagą, tačiau dabartinis ir toliau bus naudojamas automobiliams. Naujas vizualinis identitetas yra pritaikytas tiek internetinei, tiek ir įprastai aplinkai, skatina atvirą ir patrauklų santykį su klientais. Jis žymi dar intensyvesnį pasirengimą skaitmeninei veiklai, kadangi gamintojas Europoje ir toliau plečia prekybą internetu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai