Ką siūlo atnaujintas „Škoda Superb“: „Scout“ versija, hibridas ir naujos technologijos

Praėjus trejiems su puse metų nuo trečiosios kartos „Škoda Superb“ modelio debiuto, čekų gamintojo flagmanas visapusiškai modernizuotas. Be to, nuo šiol „Superb“ pirmą kartą siūlomas ir „Scout“ versijos, o netrukus bus pristatytas ir „Superb iV“ – modernus „plug-in“ tipo hibridas, rašoma pranešime.
Atnaujintas trečiosios kartos „Škoda Superb“
Atnaujintas trečiosios kartos „Škoda Superb“ / Škoda nuotr.

Technologiniai atnaujinimai, tokie kaip „LED Matrix“ priekiniai žibintai ir dar platesnis novatoriškų pagalbinių sistemų asortimentas, padaro „Superb“ vienu saugiausių ir patogiausių savo segmento automobilių, o atsižvelgiant į neprilygstamą erdvumą, jis tampa nauju vidutinio dydžio automobilių etalonu.

2019 m. pavasarį trečios kartos „Superb“, kuris buvo pristatytas rinkai 2015 m., gamyba perkopė 500 000 automobilių ribą, o „Combi“ versija sudaro maždaug 54 procentus visų Europoje parduodamų superbų.

Beje „Superb“ hečbekas daugelyje Europos šalių yra vienas populiariausių verslo segmento automobilių, tuo tarpu šeimos dėl išskirtinio erdvumo, universalumo bei kainos ir kokybės santykio labiau mėgsta „Combi“. Nuo šiol siūloma ir „Superb Scout“ versija, skirta klientams, vertinantiems funkcionalumą ir aktyvų gyvenimo būdą.

„Full LED Matrix“ priekiniai žibintai ir naujos pagalbinės sistemos

Pirmą kartą „Škoda Superb“ modelyje pirkėjams siūlomi „Full LED Matrix“ priekiniai žibintai. Už papildomą kainą pasirenkamuose LED galiniuose žibintuose dabar yra ir dinaminiai posūkių indikatoriai. Naujos pagalbinės sistemos, tokios kaip nuspėjamoji pastovaus greičio palaikymo sistema ar iki 70 m atstumu veikiantis šoninis asistentas, stebintis taip vadinamas „akląsias zonas“, dar labiau padidina ir taip aukštą „Superb“ modelių saugos lygį. Priekinis asistentas su numatoma pėsčiųjų apsaugos funkcija - taip pat yra visiškai nauja įranga šiame modelyje.

Pirmasis naujos EVO kartos dyzelinis variklis

Atnaujintam „Škoda Superb“ siūlomi trys modernūs turbodyzeliniai ir trys turbobenzininiai varikliai, kurių galia - nuo 88 KW (120 AG) iki 200 kW (272 AG). 2.0 TDI motoras, išvystantis 110 kW (150 AG) galią - pirmasis iš naujos EVO kartos „Volkswagen“ grupės variklių - yra visiškai naujas.

Iš viso yra dešimt skirtingų variklio/transmisijos kombinacijų; 7 laipsnių DSG pavarų dėžė siūloma kaip standartinė arba kaip papildoma įranga, priklausomai nuo variklio ir komplektacijos lygio. Galingiausias dyzelinis variklis gali būti derinamas su visų varančiųjų ratų sistema, tuo tarpu su galingiausiu benzininiu varikliu ši funkcija yra standartinė. „Škoda Superb Scout“ galima įsigyti tik su šiais dviem galingiausiais varikliais, o visų ratų pavara yra standartinė šios versijos įranga.

Naujos grotelės ir firmos vardas spausdintinėmis raidėmis gale

Atnaujintame „Superb“ tipinės ŠKODA grotelės yra šiek tiek didesnės ir išsikiša šiek tiek toliau į priekį. Siauresni priekiniai žibintai dabar siekia grotelių kampus ir yra su standartinėmis LED artimųjų ir tolimųjų šviesų, dienos ir gabaritų šviesų lemputėmis. LED rūko žibintų forma taip pat šiek tiek pakeista.

Užpakalinėje automobilio dalyje chromuota juostelė, sujungianti galinius LED žibintus, atrodo ypač patraukliai, o „Škoda“ užrašas spausdintinėmis raidėmis suformuoja naują bendrą vaizdą. Kaip pasirenkama papildoma įranga siūlomi LED prožektoriai, projektuojantys „Škoda“ užrašą ant žemės atidarius priekines dureles.

Atnaujinant flagmano išvaizdą, į papildomos įrangos sąrašą buvo įtraukti nauji 18 ir 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai bei naujos „Crystal Black“ ir „Race Blue“ spalvos. Greta naujojo „Superb Scout“, Čekijos automobilių gamintojas ir toliau siūlys „Sportline“ versiją, o „SUPERB LAURIN & KLEMENT“ su išskirtiniu interjeru ir toliau išlieka pačia prabangiausia versija.

Chromas ir kontrastingos siūlės vidaus apdailoje

Atnaujinto „Superb“ salone pirmiausią į akis krenta chromo apdailos akcentai, apšviestos daiktadėžės durelėse, nauji sėdynių užvalkalai ir spalvoti kontrastingi sėdynių bei vairo apsiuvimo dygsniai. Naudojant papildomai pasirenkamą automobilio atrakinimo be raktų sistemą (KESSY), galima atskirai atidaryti bet kurias iš keturių automobilio durelių, o KESSY GO variklio užvedimo mygtukas nuo šiol yra standartinė įranga. „Superb Scout“ gali pasigirti specialiomis medžio efekto dekoratyvinėmis juostelėmis ir sėdynių apmušalais su tik SCOUT modeliui siūlomu audiniu. Taip pat siūlomos „Alcantara®“ ir odinės sėdynės su rudomis kontrastingomis siūlėmis. Juodos spalvos „SUPERB SPORTLINE“ interjerui siūlomos „Alcantara®“ ir odinės sportinės sėdynės.

Visiems SUPERB variantams dabar papildomai galima užsakyti skaitmeninį prietaisų skydelį (Virtual Cockpit) ir tris skirtingas informacijos ir pramogų sistemos su 8 ir 9,2 colių įstrižainės ekranais. Dvi iš šių sistemų siūlo navigacijos funkciją, kurią „Columbus“ versijoje dar galima valdyti gestais ir balsu. Be to, naujame „Superb“ yra trys nauji „Simply Clever“ sprendimai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų