„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Kada sudeginama daugiau benzino: įsibėgėjant iki 100 km/val. per 10 ar per 30 sekundžių?

Prieš kelerius metus BMW atliko keletą testų, kad atsakytų į šį klausimą.
BMW M3 universalas
BMW M3 universalas / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 Degalai BMW

Ekspertai išsiaiškino, kad degalų taupymas buvo efektyvesnis spaudžiant visą akceleratorių, bet pavaras perjungiant aukštyn esant santykinai mažam sūkių dažniui (2500 aps./min.), – rašo Brentas Meekeris, studijavęs fizinius ir kompiuterių mokslus Teksaso universitete Ostine.

Žinoma, tai reiškia, kad jie naudojo automobilį su mechanine pavarų dėže. Priežastis, kodėl tai yra veiksmingiausia, yra ta, kad vidaus degimo variklis yra efektyviausias visu droseliu. Dalies akceleratoriaus naudojimas tiesiog priverčia variklį traukti orą su apribojimu, o tai eikvoja energiją.

Kita vertus, kuo greičiau variklis sukasi, tuo daugiau energijos prarandama dėl trinties. Taigi yra savotiškas optimumas greitėjant esant žemiems sūkiams, bet visu droseliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų