Kada sudeginama daugiau benzino: įsibėgėjant iki 100 km/val. per 10 ar per 30 sekundžių?

Prieš kelerius metus BMW atliko keletą testų, kad atsakytų į šį klausimą.
BMW M3 universalas
BMW M3 universalas / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 Degalai BMW

Ekspertai išsiaiškino, kad degalų taupymas buvo efektyvesnis spaudžiant visą akceleratorių, bet pavaras perjungiant aukštyn esant santykinai mažam sūkių dažniui (2500 aps./min.), – rašo Brentas Meekeris, studijavęs fizinius ir kompiuterių mokslus Teksaso universitete Ostine.

Žinoma, tai reiškia, kad jie naudojo automobilį su mechanine pavarų dėže. Priežastis, kodėl tai yra veiksmingiausia, yra ta, kad vidaus degimo variklis yra efektyviausias visu droseliu. Dalies akceleratoriaus naudojimas tiesiog priverčia variklį traukti orą su apribojimu, o tai eikvoja energiją.

Kita vertus, kuo greičiau variklis sukasi, tuo daugiau energijos prarandama dėl trinties. Taigi yra savotiškas optimumas greitėjant esant žemiems sūkiams, bet visu droseliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis