„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Kaina nustebins: „Volkswagen“ vėl prabilo apie elektrinį autobusiuką „ID Buzz“

Pasaulio žiniasklaida pirmadienį pasidalijo oficialiais „Volkswagen“ vaizdais ir faktais apie naująjį elektrinį VW autobusiuką. Keleivinė versija vadinsis ID.Buzz, o krovininė – ID. Cargo.
Elektrinis koncepcinis ID.Buzz ir ID.Cargo (2024)
Elektrinis koncepcinis ID.Buzz ir ID.Cargo (2024) / Volkswagen nuotr.

Įdomu, kad gamintojas parodė tik prototipo išorės vaizdus ir tik krovininės versijos ID.Cargo.

15min prieš keletą metų užfiksavo, kaip atrodė pirminė, kiek kitokia prototipo versija.

TAIP PAT SKAITYKITE: Taline pristatytas „Volkswagen“ ateities automobilis – „ID.Buzz“ viena įkrova gali nuvažiuoti net 600 km

Akivaizdu, kad apie 600 km nuvažiuojamą atstumą dabar nebekalbama. Tačiau preliminari kaina tikrai įspūdinga – apie 60 000 Eur. Kita vertus, ir dabartinis naujausios kartos „Multivan T7“ kainuoja kaip prabangus automobilis – nuo 42 500 iki 67 800 Eur.

Apie naująjį ID.Buzz ir ID.Cargo

Tinklaraščio „100 proc. elektrinis“ autorius Dainius Jakas pastebi, kad gaminamas ant MEB platformos modelis nebus labai skirtingas nuo „broliukų“ ID. 3 bei ID. 4. ID.Buzz / ID.Cargo – galu varomas, 150 kW galios variklį bei 77 kWh panaudojamos talpos bateriją turintis mikroautobusiukas.

Tikėtina, vėliau bus siūloma ir visais ratais varoma versija, bet pardavimų salonus iš pradžių pasieks versijos, varomos galine ašimi.

Realus nuvažiuojamas atstumas bus apie 300-350 km. Taupant – 400 km, „skrendant“ – 250 km. Maksimalus greitis – apie 140 km/val.

ID.Buzz talpins 5 arba 7 keleivius, o ID.Cargo – tris keleivius ir 2 paletes krovinių (krovinių skyriaus ilgis – apie 2 metrus). Tempimo kablys numatytas, bet priekabos svoris neturėtų viršyti 1000 kg.

Keleivinės versijos galinės durys atsidarys į viršų, o krovininės – į šonus. Šoninės slankiosios durys gali būti tiek mechaninės, tiek ir su elektrine pavara.

Keleivinio ID.Buzz salonas labai primins ID.4 – dvispalvės salono apdailos kombinacijos, toks pats vairas su liečiamais mygtukais, panašūs „spidometro“ bei pagrindinis ekranai, „bėgių“ svirtelė prie vairo. Krovininis ID.Cargo, žinoma, bus paprastesnis.

ID.4 nėra super greitas, tad už jį sunkesnis autobusiukas toks irgi nebus. Įsibėgėjimas iki 100 km/val. truks beveik 10 sekundžių.

Įkrovimas, standartiškai, CCS jungtimi, bet maksimali įkrovimo galia skiriasi priklausomai nuo informacijos šaltinio – vieni teigia, kad tai – 135 kW, kiti – kad 175 kW. Kaip bus iš tikrųjų, kol kas neaišku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“