„Koenigsegg“ kompaniją įkūrė Christianas von Koenigseggas. Jei jums reikia atkaklumo, išmonės ir verslininkystės idealo, tai ponas von Koenigseggas yra puikus pasirinkimas. Gaminti automobilius jis nusprendė vaikystėje ir visą gyvenimą dirbo šio tikslo link. Abu Christiano tėvai buvo verslininkai, todėl jis užaugo aktyvioje aplinkoje. Dar ankstyvoje jaunystėje jis įkūrė pirmąją savo kompaniją Alpraaz, kuri užsiėmė maisto eksportu į besivystančias šalis. Užsidirbęs pakankamai pinigų 1994 metais von Koenigseggas įkūrė savo automobilių gamintoją „Koenigsegg“.
Pirmasis „Koenigsegg“ automobilis CC8S pasirodė 2002 metais. Jis naudojo „Ford V8“ variklį ir pasižymėjo unikaliu dizainu. Tačiau Christianas von Koenigseggas nebuvo juo labai patenkintas. Jam atrodė, kad šis automobilis nėra visiškai jo, nes jo viduryje plakė ta Ford širdis. 2004 metais pasirodęs CCR vis dar naudojo „Ford“ variklį, tačiau po jo sekęs CCX jau turėjo unikalų Koenigsegg V8 variklį.
Negana to, mažytė ir jauna „Koenigsegg“ kompanija pasiekė, kad jos automobiliai galėtų būti parduodami visame pasaulyje. Galbūt tai atrodo kaip smulkmena, tačiau įprastai mažesni gamintojai negali eksportuoti savo automobilių į JAV dėl ten galiojančių griežtesnių standartų. Ir taip Koenigsegg tapo pasauliniu hiperautomobilių gamintoju, kuriančiu unikalias anglies pluošto bazes bei V8 variklius.
Šiandien „Koenigsegg“ yra žinoma kaip stipri technologijų kompanija. Ji kuria unikalius anglies pluošto apdirbimo procesus, žaliąsias technologijas, variklių galios valdymo sprendimus. „Koenigsegg“ technologijomis lenkia didžiuosius gamintojus. Jau vien ko verti robotizuoti kėbulai, pavarų dėžės neturintis „Regera“, nepriklausomai valdomų variklio vožtuvų technologija ir kiti sprendimai. Tokio dydžio automobilių kompanijos įprastai tokių inovacijų nekuria, tačiau Koenigsegg yra išimtis, nes Christianas von Koenigseggas yra ne marketingo, o inžinierių komandos vadovas. O viskas galėjo būti kitaip.
Savo istorijos pradžioje „Koenigsegg“ kompanija buvo įsikūrusi Olofstreme, tačiau jau 1997 metais dėl vietos trūkumo jai teko persikelti į seną fermą Engelholme. Būtent čia ir buvo sukurtas pirmasis „Koenigsegg“ automobilis. Tačiau tuomet kompaniją ištiko nelaimė.
2003 metų vasarį „Koenigsegg“ gamykloje įsiplieskė gaisras. Liepsnos pasiglemžė nemažą pagrindinio gamyklos pastato dalį. Jauną automobilių kompaniją šis gaisras galėjo visiškai sužlugdyti, tačiau Christianas von Koenigseggas gyvenime nepripažįsta nelaimių – jis jose mato tik iššūkius. Tų pačių metų pabaigoje „Koenigsegg“ įsigijo nebenaudojamą Švedijos karinių oro pajėgų bazę Olofstreme ir ėmė kurtis čia.
Ta Karališkųjų Švedijos karinių oro pajėgų bazė Olofstreme jau metus stovėjo tuščia. Tačiau kaip puikiai ji tiko „Koenigsegg“!
Didelis angaras, kuriame kadaise glaudėsi išformuotos 101-osios naikintuvų eskadrilės „Saab“ AJS37 Viggens naikintuvai, tapo puikia automobilių gamykla. Šalia esantis pakilimo takas ir dabar naudojamas naujiems Koenigsegg automobiliams bandyti. O į veikiantį Olofstremo oro uostą privačiais lėktuvais dažnai atskrenda būsimi „Koenigsegg“ automobilių pirkėjai. Naujieji namai „Koenigsegg“ padovanojo ir naują simbolį – vaiduoklį, kuris nuo tų 2003-ųjų papuošė kone kiekvieną naują „Koenigsegg“ automobilį.
Vaiduoklis buvo tos išformuotos eskadrilės simbolis. Christianas von Koenigseggas pamanė, kad tai yra graži nuo 1940 metų veikusios eskadrilės istorijos tąsa. Tas mažas simbolis, įprastai matomas ant Koenigsegg automobilių variklio skyriaus, taip pat parodo, kokia svarbi yra vieta, kurioje gimsta šie įspūdingi automobiliai.
Beje, pats „Koenigsegg“ logotipas taip pat turi gilią istoriją. Jį 1994 metais sukūrė dizaineris Jacobas Låftmanas, tačiau šio logotipo pagrindas – von Koenigseggų šeimos herbas, naudojamas nuo 12 amžiaus.