Kaip atrodys atnaujinta sankryža prie Nacionalinio stadiono Vilniuje?

Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Vyriausiojo miesto architekto skyrius pradeda visuomenės informavimą apie parengtus Ozo, Ukmergės ir Siesikų gatvių Vilniaus mieste rekonstravimo projekto projektinius pasiūlymus, rašoma pranešime žiniasklaidai. Tai sankryža šalia būsimojo daugiafunkcio centro, kurio pagrindinis akcentas – nacionalinis stadionas, planuojamas pastatyti 2023 metais.
Ukmergės sankryžos rekonstrukcija
Ukmergės sankryžos rekonstrukcija / Vilniaus m. savivaldybės nuotr.

Vilnius ruošiasi tam laikui, kai pagaliau planuoja turėti nacionalinį stadioną. Pagal dabartinį planą, tai bus 2023 metais, kai ant Šeškinės kalno išdygs ir nacionalinis stadionas, ir dar ne vienas sporto aikštynas, vaikų darželis ir kiti objektai. Tuomet reikės pertvarkytų gatvių netoliese.

Vienos judriausių sostinės sankryžų rekonstravimo užduotis buvo suformuluota įvertinus susisiekimo su būsimuoju daugiafunkciu kompleksu Šeškinės mikrorajone poreikius. Pagrindinis planuojamos pertvarkos tikslas – užtikrinti sklandžias ir saugias transporto priemonių ir pėsčiųjų susisiekimo sąlygas Ukmergės g., Ozo g., Siesikų g., įrengti trūkstamas dobilo tipo jungtis Ukmergės g. ir Ozo g. sankryžoje.

Savivaldybės įmonės „Vilniaus planas“ parengtame projekte numatyta naikinti Ozo g. ir jungiamojo kelio su Ukmergės g. esamą šviesoforinę sankryžą; naikinti nereguliuojamą kairį posūkį iš Ozo g. į Ukmergės g. jungiamąjį kelią; panaikinti esamas viešojo transporto stoteles Ukmergės g. – Ozo g. sankryžoje; rekonstruoti Ozo g. – Ukmergės g. sankryžą įrengiant trūkstamas dobilo tipo atlankas; įrengti žiedines sankryžas Ukmergės – Ozo g. atlankose, įrengti požeminę pėsčiųjų perėją Ukmergės g. ties viešojo transporto stotelėmis, įrengti naujas viešojo transporto stoteles Ukmergės g. ties projektuojamu pėsčiųjų viaduku, Ozo g. (ties pastatu Ukmergės g. 184), Ozo – Ukmergės g. nuovažoje ties esama automobilių saugojimo aikštele.

Taip pat numatyta rekonstruoti Siesikų g. atkarpą tarp namų Nr. 1–11, numatant vienpusį eismą gyvenamoje zonoje. Užkertant tranzitinį eismą, motorinių transporto priemonių eismas čia būtų uždraudžiamas (išskyrus tos zonos gyventojų ir aptarnaujančio transporto).

Vilniaus m. savivaldybės nuotr./Ukmergės sankryžos rekonstrukcija
Vilniaus m. savivaldybės nuotr./Ukmergės sankryžos rekonstrukcija

Tam, kad būtų užtikrintas patogus ir saugus pėsčiųjų patekimas tarp naujai projektuojamų viešojo transporto stotelių, numatyta įrengti pėsčiųjų viaduką Ukmergės g., trūkstamose vietose turėtų atsirasti dviračių takai ir pėsčiųjų šaligatviai. Ozo gatvėje numatyta įrengti atskiras viešojo transporto eismo juostas.

Preliminari visų šių darbų kaina – 14 mln. eurų.

Netrukus bus paskelbtas ir techninio projekto pirkimas Ozo ir Ukmergės gatvės sankryžos požeminių komunikacijų sutvarkymui. Šie darbai turi būti atlikti iki pradedant antžeminę Ozo, Ukmergės ir Siesikų gatvių rekonstrukciją.

Visuomenė susipažinti su pateiktais Ozo, Ukmergės ir Siesikų gatvių Vilniaus mieste rekonstravimo projekto sprendiniais, teikti pastabas ar pasiūlymus gali iki viešo projekto svarstymo (numatyta data – 2020-02-04 17 val. Vilniaus miesto savivaldybėje 239 kab.)

Daugiau informacijos apie projektinius pasiūlymus rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis