Numušti kainą jis turi teisę. Turi teisę prašyti labai solidžios nuolaidos, nes reikės investuoti į kėbulo konstrukcijų atstatymą. Greičiausiai – išpjaunant surūdijusią dalį ir įvirinant sveiką metalo gabalą. Po to, žinoma, laukia, dažymas ir kiti kosmetiniai darbai.
TAIP PAT SKAITYKITE: Kaip automobilių perpardavinėtojai apeina SDK ir kodėl neišnyko „kauferiai“?
Tačiau perpardavinėtojai juk remontuoja automobilį „ne sau“, o greitam pardavimui. Todėl tikslas labai aiškus: investuoti kuo mažiau, o naudos gauti kuo daugiau. O jeigu automobilį parduoda su „kauferiu“, o ne savo pavarde (šis metodas vis dar gajus), tai jam tikrai neskaudės galvos, jei po kelių mėnesių automobilio kėbulo žaizdos atsivers iš naujo.
Taigi perpardavinėtojai paskubomis užlopo skyles ir tai užmaskuoja. Naudojasi naivaus pirkėjo logika, kad „geras automobilis“ – tas, kuris gražiai blizga ir skaniai kvepia. Ar tikrai?