Taigi, kaip pasikeitė automobilio dizainas? Visų pirma, matomi akivaizdūs pokyčiai žibintuose. „Honda“ fanams ypač patiko priekinių žibintų LED išsidėstymas palei žibinto kraštus, o gale – žibintai įeinantys į automobilio aptaką (vadinamąjį spoilerį).
Akivaizdūs skirtumai matomi ir automobilio apdailos detalėse. Pavyzdžiui, priekyje esanti raudona juostelė, einanti palei buferio apačią, šiek tiek ištiesinga, automobilio šonai taip pat atrodo mažiau „agresyvūs“.
Taip pat nuspręsta panaikinti prie galinių automobilio posparnių esančias aušinimo angas, analogiškos angos priekyje – paliktos. Vietoje priešrūkinių žibintų, koncepciniame modelyje įtaisyti LED žibintai, einantys išilgai, o serijiniame modelyje juos pakeitė įprasti ovalo formos priešrūkiniai žibintai.
Ko gero labiausiai nuviliantis dalykas – automobilis pakeltas aukščiau su mažesnio dydžio ratais. O ir ratų dizainas šiek tiek skiriasi.
Tiek vienas, tiek kitas automobilis turi savų pliusų, tačiau daug kas sutiks, kad konceptas atrodo išties agresyviau ir sportiškiau, negu serijinis automobilis.
Pateikiame koncepcinio modelio (mėlyna spalva) ir jau pradėto gaminti (balta spalva) lyginamąsias nuotraukas.